utahu blog

legyen mondjuk mindenmondós, meg élménybeszámolós, meg gondolkodós... meg utazós :)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

wariii, gome...

2008.12.21. 14:35 | utahu | 3 komment

urszu chin a legjobb szobatárs a világon! És nem is neki kellett volna bocsánatot kérnie hanem nekem, úgyhogy most mindenki előtt én is bocsánatot kérek, és ezennel felhatalmazlak, hogy (akár az ógörög szótárt is) hozzám vághatod ami a kezed ügyében vagy, ha úgy érzed, hogy baszom el az időt. Mert az a jobbik eset amikor magammal cseszek ki, de amikor a saját vállalt feladatomat se csinálom meg az azért már nagyon kínos. És nééééééézz animééééét

szeret

Címkék: probléma

A bejegyzés trackback címe:

https://utahu.blog.hu/api/trackback/id/tr18835068

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Arktion 2008.12.22. 15:41:31

Eszter! Írom ide kommentárként, hogy mindenki tudja, hogy hülye vagyok! A továbbiakban nem kívánok Veled arról vitázni, hogy kinek kellett bocsánatot kérnie. Nekem és kész! Biztos már nagyon elviselhetetlen voltam, megígérem, ha visszamentünk mindig jó kedvem lesz, azt azért nem, hogy nem leszek bunkó (viccesen), mert ez a lényegem! Egyébként teljesen igazad volt, és szégyen rám nézve, hogy Te tanultál a Forgó vizsgára két napot és ügyesen megírtad, szemben velem, aki tanultam egy hetet (elvileg), és mégsem volt képem odamenni a vizsgára! Ennyit rólam! És továbbra is lelkiismeret furdalásom van amiatt, amit mondtam, mert azt gondolom, hogy te azt gondolod, hogy komolyan mondtam, pedig nem, hiszen Te úgy is többet tanulsz, vagy hatékonyabban, hogy ha megnézel pár animét. Hirtelen felindultságomban (ami persze jogtalan volt) valahogy muszáj volt visszavágnom, mert ha rávilágítanak az ember hibájára, az fájdalmas. És én az emberi nem egyik legtökéletlenebb példánya vagyok, és nekem nagyon tud fájni ha valaki nekem beszól (annak ellenére, hogy mást se csinálok, mint egyfolytában beszólok főleg azoknak, akiket szeretek). Ezért BOCSÁNAT!

Arktion 2008.12.22. 15:44:08

lemaradt: SZERET, és te vagy a legjobb szobatárs, nyílván nélküled már éhen haltam volna, elzüllöttem volna teljesen, és nem tudnék animét nézni

utahu 2008.12.22. 20:08:28

uuuu most nagyon örül, és mosolyog :) és anya idejött hogy szeret hogy így mosolyogsz?? és mondom igen, de nem balázs hanem az orsi, és azt mondta de jó nekünk hogy együtt lakhatunk.
A vampire knightot és nézd meg ha teljesítetted a fordítás adagodat. Még semmit se tanultam :D viszont apa kivételesen ma csak 6kor kezdett el 2 féle rádiót hallgatni, plusz hasizomerősítőzött, ami úgy nyikorog hogy arra nincs szó... de lusta voltam felkelni és bezárni az ajtót:D úgyhogy megérdemeltem a szenvedést. Ja és már nem is rádiót hallgat, hanem most hogy nincs itthon dani az erősítőre kötötte a lemezlejátszót, és 70es évek slágerei bömbölnek. :)
süti beállítások módosítása