utahu blog

legyen mondjuk mindenmondós, meg élménybeszámolós, meg gondolkodós... meg utazós :)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

gondatlanság.....

2014.06.08. 21:16 | utahu | 2 komment


az ember lusta, buta és baromi okosnak hiszi magát.... ez egyébként az általános véleményem is, de ma kifejezetten felbosszantottam magam. Még napközben amikor a gézt rögzitettem rajzszögekket az ablakkerethez kivülről szúnyoghálóként feltűnt, hogy lenn páran valaminek nagyon örülnek, aztán ideges kiáltozásba csapott át a felnőttek és gyerekek hangja és olyan mondatfoszlányok szálltak fel a nyolcadikra, hogy "jajj ottszalad!!" meg "lépj rá gyorsan amig el nem futott" "jóég nem tudtam elkapni". Néztem is, hogy basszus ezek állatot kinoznak, vagy miafranc?!?kibújtam a géz mögül, de még mindig nem tudtam rendesen kivenni, hogy mi a francot csinálnak. csak azt láttam hogy 2-3 nő hajlong és futkos összevissza csapkodva a ház előtti fák takarásában, legalább egy perc kellett mire észrevettem hogy tűz futkos a lábaik között, de szó szerint, meredtem is nagy szemekkel hogy azt meg hogy....
Mondjuk utána már ez jelentőségét vesztette, ahogy rájöttem mit jelentett az "ottszalad"......  ugyanis szépen eljutott a garázsokig (echte orosz gyártmány, fából tákolt kidőlt-bedőlt kajibák egymás hegyén-hátán) és bele is kapott azonnal az egyikbe. Na akkor már kezdett is visitani az egyik asszony hogy jajvalakiatűzoltót!!!! Mint később kiértettem a kiabálásokból rohadt nagy szerencséjük volt, mert pont itt gurult a tűzoltó a mellettünk lévő főúton és kiszúrták a füstöt és egész gyorsan eloltották a tüzet, mire befejeztem a szúnyoghálót, meg a nagymamának feltűnt a füst, ami beszökött a "jólszigetelt lakásba" - mert gyorsan körbeszaladtam minden becsukni, hogy ne kelljen egész nap ezt szagolni - már kész voltak és pakoltak össze.

Utána lementünk a nagymamával sétálni a volgához és végre megértettem mi történt.... a felnőttek önmaguk és a gyerekek szórakoztatására felgyújtják a földön kupacokban álló virágzó nyárfa szöszeit (tök fura hogy náluk még csak most virágzik, a nagymama meg még értetlenkedett is hogy nahát milyen korán, hahaha). Én nem tudom, csak én voltam ennyire fantáziátlan gyerek, vagy nálunk otthon ez tényleg nem szokás?!? Sose láttam ilyet ezelőtt, meggyújtod és másodpercek alatt végigfut rajta a tűz és elég. Szóval valahogy a házunk előtt úgy sikerült meggyújtani valamit, hogy az nem egy körülhatárolt kupac volt, és szépen a tűz végigszaladt és több ágra szakadt itt a nyárihótakarón................. Igazából ami miatt ez most bejegyezést kapott (mert eredetileg nem terveztem szóvá tenni) mert most este fél 10kor elkezdett lángolni ugyanaz a garázs. Hogy nem lett eloltva rendesen és a feltámadó szél parázsról meggyújtotta, vagy valaki volt olyan lúzer hogy megint tüzeskedett.... passz, mindenestre most nem volt a közelben tűzoltó, mire az ideért már az összes garázs égett a robbanásokból itélve az autók is bennük... nekünk abból a szempontból mákunk volt, hogy bár kevesebb mint 100 méterre történt a háztól, a volga felől fújó szél teljes mértékben elterelte a füstöt az irányunkból.

tuz.jpg

Miután kiértek a tűzoltók, seperc alatt eloltották (remélem most már végleg), majd holnap elbattyogok arra amikor megyünk vásárolni, kiváncsi vagyok átterjedt e az óvodára :(

Címkék: oroszország tűz probléma

A bejegyzés trackback címe:

https://utahu.blog.hu/api/trackback/id/tr726289174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsuzs 2014.06.08. 23:29:07

(-_-;) az emberek olyan hülyék tudnak lenni... Ezt a tüzeskedést amúgy se értettem soha. Jó, hogy ti nem voltatok veszélyben!

utahu 2014.06.09. 13:33:17

@zsuzs: meg is érdemlik, már nem azért... mondjuk úgyse tanulnak belőle, meg valószinűleg nem is a saját garázsukat gyújtották fel...
süti beállítások módosítása