utahu blog

legyen mondjuk mindenmondós, meg élménybeszámolós, meg gondolkodós... meg utazós :)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

már egy hónapja itt lassan

2014.02.16. 14:37 | utahu | Szólj hozzá!

nem értem miért pixeles... néha tényleg nagyon hadilábon állok a blog.huval és a szerkesztő felületével, nodemindegy, tádáá, órarend :)orarend_2.jpgAdalékinfó az órákhoz:

Hétfő:
10:30-12:20 Török (Tugba így hogy a kezébe adtunk egy könyvet és aszerint haladunk, egész normális lett, sőt... szóval át kell értékelnem néhány dolgot a tanítási módszereiről... továbbra se tartom jó tanárnak, de az előző félév nagy hibája a koncepciótlanság volt... asszem én se tudnék mit kezdeni azzal, ha valaki elém állna a semmiből, hogy na akkor tanuljunk arabot, tök sok mindent tudok már, de azért taníts valami újat.... szóval tényleg sokkal jobb mint volt!)
15:30-16:20 Oszmántörök (egyelőre a ravaszrókával, mondjuk ez az óra még egyszer se volt megtartva, amikor megpróbáltunk becsatlakozni rá.... és hivatalosan pénteken lenne, dehát se pénteken nincs, se hétfőn nem volt eddig, az első alkalmat leszámítva, amikor nekünk senki sem szólt)
Szerda:
10:30-12:20 Arab (hááááááááááát ez a nocomment kategória, maradjunk annyiban hogy tartós fejfájást okoz a néni hangereje, a csoporttársaimat meg legszivesebben megütném)
14:30-16:20 Oszmán diplomácia története  (igazából ez a török külpolitika a birodalom megalakulásától, szóval most megtanuljuk a törököt mit gondolnak a magyarokról :D azért hunyadi nevét 2x kellett elismételnie mire végre kapcsoltunk, hogy jaaa)
Csütörtök:
 9:30-12:20 Oszmántörök (na ez a halálok halála... először az volt a gond, hogy az órát eredetileg tartó Hayati Develi Hoca nagyon sokat utazik, szóval az első két órát, amin mi is részt vettünk, azt a ravaszróka tartotta. A legnagyobb probléma az órával pedig az volt, hogy csürhében olvastunk, vagyis 2 fontoskodó picsa, próbálta egymást legyőzni, hogy melyikük mondja meg hamarabb mi van oda írva.......... úgyhogy kánonban, egymás túlkiabálva, rohamtempóban haladtunk, mi meg csak morogtunk, meg random megnéztünk szavakat. Mondjuk nekem gyanús, hogy a krl legalább a szöveg felét érti :) imádom az agyát, énisilyetakarok *__* mindent csak 1x néz meg, és megmarad benne.... sőt... a szó alatt és felett lévő szavakat is elolvasgatja, és természetesen azok is megmaradnak benne ^__^ )
Péntek:
 10:30-12:20 Török (2. óra Tugbával, és tényleg jól haladunk, meg sokat nyelvtanozunk)

Szombat (jelentem, ezennel oda a hétvége, mert szombatonként használhatatlan vagyok, vasárnap meg muszáj lustának lennem, hogy úgy érezzem végre nem csinálok semmit) :D
11:30-13:20 Arab

Törölni kellett egy tárgyunkat, krl a némettől én az orosztól szabadultam meg. mi annyira nem bánjuk, mert VéghEszter végül azt mondta jó lesz ez így is, nem kell mást felvenni helyette, meg az volt a hosszabb, meg a szombati 8:30as óra már tényleg sok volt a jóból, szóval nem vágott minket haza a hiánya.....   
Szóval nincs túl sok óránk, az is szét van húzva teljesen... ebben a viszonylatban tényleg sokkal jobb mint az előző félév és tényleg van idő a törökre, úgyhogy igyekszem mindent beleadni :) csak frusztráló a szakadék köztem és a krl között, és zavar hogy vagy én tartom fel őt, vagy nem értek sokat az órából. De most elkezdtem szavakat tanulni, mert ezt csak így fogom tudni behozni :)

Végre lett wifis net a koliban (fontos, mert így végre tudtam frissíteni a pout ^__^) és igy jelentősen javult a vezetékes net is, de sajnos a napi egy lefagyás még mindig áll daisukére, szóval nem töltök egyszerre több fájlt, nem igazán nézek videót neten, meg ilyenek.

Jaaaaaaaaaaaa, és kaptam ajándékokat havucstól megchristől jordániából, szóval lett egy pöpec gyűrűm, egy szép sálam, egy így neveld a sárkányod DVDm (ezt csak otthon fogom tudni megnézni, kuro nélkül, daisuke alkalmatlan bármilyen cd/dvd beolvasására) meg végre lehh nagy angol-arab, meg kicsi arab-angol/angol-arab szótáram. Ezeket anno nem tudtam megvenni, vagy onnan elhozni, szóval nagyon örülök neki, hogy most sikerült a havucsnak eljuttatnia hozzám egy srácon keresztül, aki ankarából ment látogatóba hozzájuk. Még van egy ajándékom christől, de azt még nem láttam, mert stephan nem hozta el a legutóbb, elméletileg a héten találkozom vele megint!
Meg vettem egy félcsizmát és egy kabátot, amiból újfent kivan a majomhosszúságú kezem csuklója, de tudom hogy anya segíteni fog rajta, meg rajtam is, genetikailag úgyis az ő hibájuk :D

Na hát, azt hiszem ennyi, bocsánat, hogy megint nem írtam blogot sokáig!

Címkék: vásárlás tanulás törökország jordánia órák havuç

A bejegyzés trackback címe:

https://utahu.blog.hu/api/trackback/id/tr525816791

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása