utahu blog

legyen mondjuk mindenmondós, meg élménybeszámolós, meg gondolkodós... meg utazós :)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

újabb eseménydús hét

2013.10.06. 22:34 | utahu | Szólj hozzá!

Kezdek arra a következtetésre jutni így lassan két hét távlatából, hogy a szobatársamat nem idegesíti hogy bőröndökből él.... azt nem mondom hogy, a kupi nem csökkent, de lehet inkább azt kéne mondanom hogy csak szétterült... mert mostmár random cuccok vannak a szoba minden pontján, folyik ki a szennyes a szekrényből... de szobatársam az nincs... random jelenik meg, nem alszik itt éjszaka, csak napközben, de akkor általában a nekem legalkalmatlanbb időpontokban, amikor végképp nincs kapacitásom pipiskedve járni...

Hétfőn voltunk először a TÖMER nyelviskolában, itt a TOBBon. Hát nem vagyok elájulva a nőtől... biztos írtam, hogy fennhanngon beszélt arról, hogy nem igazán akarja ezt az egészet, meg grimaszolt össze-vissza... hát a grimasz továbbra is megmaradt, de mellette kiderült, hogy még tanárnak se az igazi... vagy nem tudom hogy kell ilyesmit megítélni... lehet Zsuzsa miatt túl magasra teszem a lécet, mert látom mennyit készül egy-egy órájára, meg mennyi időt tölt el azzal, hogy a diáknak megfelelő legy az óra anyaga és tudjanak eleget haladni... na mi drága Tubánk elénkrakott egy szerintem B1es tesztet, hogy ez nektek kicsit nehéz meg minden, de ebből majd én tudni fogom hogy milyen szinten vagytok.... ahhaaa, szerintem meg arra olyan tesztet kellett volna összeállítanod, ami indul a könnyűtől, és folyamatosan nehezedik, hogy lásd meddig jutunk el, és mennyi hibánk van az alapoknál...
Konkrétan a kérdéseket is alig értettem... még jó hogy szótárt használhattunk :P onnantól hogy feladatonként minimum 15 percet szótárazással töltöttem, és megértettem a feladatot, már nem volt gond, szerintem majdnem mindent helyesen karikáztam, de összesen 15-16 feladatot tudtam megcsinálni, mert utána belefutottam az összefügő szöveg értése feladatba, ahol "foglalja össze mit olvasott" karikázás volt, és addigra az időm és az erőm is elfogyott.
Aztán házinak képes volt egy A1es (szia peti vagyok, szia én meg tomi, nálatok is sok múzeum van? úúú nagyoooon) meg egy A2es szöveget a kezünkbe nyomni, hogy csináljuk meg otthon és döntsük el melyik a mi szintünk. Hát bakker vagy a tesztet hagytam volna ki, vagy ha már volt képem 2 órát netezni, amíg az a kettő vért izzadt, legalább nem szúrom ki a szemüket egy A1es lappal............. mindegy, ez van.

Kedden kiderült, hogy törölték alólunk a kalsszikus arabot, merthogy nem volt elég diák... de hogy ezt pl miért nem tudták közölni múlthéten, akkor talán hátha meg lehetett volna sürgetni a mi elektronikus regisztrációnkat...  vagy valami... ráadásul miért a 4. héten jut eszükbe ilyesmi, amikor már esélyünk sincs új órára becsatlakozni, mert mindenhol csak 3 hiányzást engednek... mindegy, ez már legyen a mi bajunk :P jófejek...

Szerda az EU nap ugye, olyankor semmi más nincs csak az eu :P nem is tudnék másra koncentrálni, így is csak egyszer szoktam a szöveg végére érni, és nekem az nem elég ahhoz hogy valamit meg is jegyezzek :P De megcsináltam a bibliográfiát, és végül el is fogadta a tanárnő, szóval legalább már azzal is kevesebb a dogom :P
Aztán meg bementem a havuçhoz, mert szétválogatta a cuccait viszem tovább és ittmaradra, mert sok olyan cucca volt aminek Jordániában semmi hasznát nem venné :P Meg aztán megvettük a repjegyét is, mert nyilvánvalóvá vált, hogy amíg nincs ott addig lényegében nem fog előrébb mozdulni az ügye, mert ejjderáér mindenki, pedig már 2-3 hete megy a suli.... Hazafelé meg sikeresen eláztam, ami nem tett jót az eleve beteg fejemnek, torkomnak és fülemnek, szóval csütörtök délelőtt használhatatlan voltam, aztán zoli kirángatott hogy menjük és adjuk le a fogalmazásunkat amit tuba kért tőlünk, de nem is volt baj hogy kiszellőztettem a fejem!
Este kisebb sokként ért az otthonról kapott hivatalos levél scannelt példánya, de rá kell jönnöm hogy ezeken már kár fenn akadni, úgyse lehet igazunk, úgyis mi leszünk a hibásáak, és úgyis mindegy mit csinálunk és hogyan :P 

Pénteken meg elkapott az oroszul beszélő török lény a konyhában, hogy hova megyek... mondom suliba. Jaaaaa, de nincsenek ám órák 1 után, nem tudtad (honnanafrancbólkénetudnom?!?!?!?!)?? hát mondom nem, de tuti?? tuti, diplomaosztó van. Hát mondom ha ez olyan mint a pázmányon, akkor ez tanárfüggő... mivel a szobatársam épp nappalalvó üzemmódban volt, azért is léptem le órákkal suli előtt, megkértem zolit, hogy írjon egy levelet a török külpol. tanárnak, hogy lesz e óra. Visszaírt, de kérte hogy tartsuk előbb, szóval önként és dalolva lemondtunk az oszmántörök óránkról :P de még előtte visszavittem a lányak a könyvet, akitől hétfőn lenyúltam, hogy lefénymásolhassam, és megkértem hogy írja meg mi a házi.

Este meg mentem be a havuçhoz, mert éjfélkor indult a busza innen AŞTIból, és segíteni akartam vinni azokat a cuccokat, amiket rámhagyott, hogy annyival is egyszerűbb dolga legyen. Még előtte sikerült Zolival is sétálnom egyet, mert ment boltba én meg csak mellészegődtem fejet szellőztetni, de persze megint otthon hagytam a fülvédőmet, és este hiába volt rajtam, addigra meg elég rosszul kezdtem hallani, és szenvedtem a fül és fejfájástól.

A havuç-búcsút egyelőre még nem fogtam fel, úgyhogy nem fogok tudni írni róla, de nagyon fog hiányozni, és én még így embert nem ismertem félre látásból, aaaaaaz biztos! dehát mindketten számító ribik vagyunk, ezt mondta ma, és nem ellenkeztem, mert ugyanezen a véleményen vagyok, csak én döggel mondtam. szóval most épp elvesztettem egy fontos muszájembert, és kénytelen leszek távkapcsolatot tartani :)

Integettünk, meg utána christ is visszakísértük az armadáig, mert onnan csak olcsóbb axit fogni és hazasétáltunk. na ennek az előző napi megázással és az aznapi kavarással és fagyoskodással az lett az eredménye, hogy szombaton visszasüllyedtem egy növény szintjére, amelyik gyanítom még fotoszintetizálni se tudott volna. olyan szinten fájt a fejem, hogy se ülni se állni, se feküdni se enni se olvasni se gondolkodni, semmit azaz SEMMIT nem voltam képes csinálni. Borzasztó volt... és csak számoltam a perceket kb, és vártam mikor múlik el végre :P Mert ma meg túrázni mentem volna, mert Zoli szobatársa meghívta őt, ő meg megkérdezte mehetnék e én is... de fizikailag képtelen voltam rá reggel, és miután kaptam egy jobbulást akkor ne gyere mailt 8kor, kb visszaájultam és aludtam egyig. De így összesen a 14 óra alvással sikerült kialudnom a remegést és a hányingert, meg végre a szemeim is fókuszáltak rendesen és még az agyam is fogott, hiába fájt a fejem, szóval a délután első felében megpróbáltam behozni magam, a második felében meg a havuçot hallgattam :) jaaaaaj nagyon ügyes volt most szurkolni kell neki nagyon de nem mondom meg miért, mert nem szabad ilyeneket elkiabálni! :) Szóval ma se haladtam se az EUval se a Török külpollal de még az oszmántörök házit se csináltam meg :P

de legalább mostmár a blogom megvan :)

Címkék: tanulás törökország jordánia probléma fejfájás órák cuccolás havuç

A bejegyzés trackback címe:

https://utahu.blog.hu/api/trackback/id/tr525554572

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása