utahu blog

legyen mondjuk mindenmondós, meg élménybeszámolós, meg gondolkodós... meg utazós :)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

mindenmás, hmm, na akkor ami eszembe jut:

2013.09.29. 22:06 | utahu | Szólj hozzá!

szobatárs:

  •  lett egy szobatársam, első körben 2 percig láttam, mert jött hogy őlesz a szobatársam én meg betességektem hogy nézzen szét ha akar, de nekem meg ég a kajám a konyhában, szóval se a nevére se arra hogy hogy néz ki nem emlékeztem... annyi maradt meg hogy nem éppen vékony, az is csak azért, mert ő a 2. török akin sok a felesleg, és erre csak akkor jöttem rá (mármint hogy nincsenek dagadt törökök)... második körben a cuccaihoz volt szerencsém, amikor visszatértem vasárnap a beypazarıs kirándulásról... egy BEVÁSÁRLÓKOCSI figyelt az előszobában :O az összes többi cucc meg szétterülve a szobában..... meg is állapítottam, hogy lehet nem leszünk jóban... az se sokat javított a dolgon, hogy jött 11 előtt, hogy ő akkor most itt alszik, de nincs kártyája és igazából még nem is alszik mert lent tanul a tanulóban. szerintem fáradt voltam, és nem kapcsoltam, mert mondom okéé, ééééés, nézett rám mint egy hülyére: hagyjam nyitva az ajtót. ja mondom ok. De tényleg fáradt voltam, szóval sikeresen becsuktam az ajtót, mert csapkodta a huzat és idegesített a hang és elfelejtettem miért van nyitva. Szóval egy után dörömbölésre ébredtem, de csak pár cuccér jött vissza úgyhogy utána a húzat csapkodhatta egész a hajnali imáig az ajtót, mert akkor jött vissza :P
  •  a kupi azóta is megvan, pár cucc azért már ki lett pakolva, meg pár doboz is eltünt, de még mindig úgy érzem hogy raktárban lakom :( meg 2 bőrönd is fekszik a szobában.... most épp istanbulban van, gondolom ez azt jelenti hogy éjszaka fog megérkezni valamikor, remélem majd felbukik a saját bőröndjében :( de azt már tudom hogy Sedának hívják, és baromira nem passzol az életvitelünk egymáshoz... pl a nap minden szakában képes felkapcsolni az összes lámpát, majd azokat le nem kapcsolva távozik a szobából :P letörne a keze... mondtam neki, hogy nálunk otthon ez drága, náluk nem?? otthon is így hagyja a lámpát? de ignorált. napközben alszik, mert éjszaka tanul. szóval nem sűrűn találkozunk ébren :P

havuç:

  • olyan szinten egymásra hangolódott a szervezetünk, hogy az már ártalmas az egészségre... még nem döntöttem el, hogy ennek örülnöm kéne (mármint hogy jéééé, mik vannak) vagy sem, mert végülis fizikai fájdalommal jár néha az együtt töltött idő :P hasfájás, fejfájás simán átragad egyikünkről a másikra, nem is kell túl közel mennünk egymáshoz :P
  • elvicceltül azzal hogy nem is baj hogy megy tovább jordániába (mert megkapta, juhúúúú) mert legalább tartjuk a távolságot :D de azért tegnapelőtt nagyon rosszul voltam :P

Mosás:

  • visszatértem a kézi mosáshoz (hogy egy a fene a sóher mindenemet, haha asszem ezt már írtam is) mert nem vagyok hajlandó 5 lírát fizetni egy mosásért. Főleg hogy akkora a mosógép, hogy az összes ruhámmal se tudnám megtölteni, és innentől kezdve ezt pazarlásnak érzem :P úgyhogy ki is használtam hogy nincs itt a hétvégén és teleaggatam a szobát fehérneművel. Múltkor még kötelet is vettem, mert itt nincsenek jó szabad felületek. Takarító néni legjobb tudomásom szerint nem látta az akcióm, szóval egyelőre tudok titokban ruhakirakatot csinálni

Fülfájás:

  • ha elalszom sapka nélkül, mindig fülfájásra ébredek, ami nagyon rossz azt kell hogy mondjam, és nem tudok mit kezdeni ezzel :( pedig már nem is alszom nyitott ablaknál :( és azonnal rámegy a nyirokcsomóimra is :( úgyhogy most 3 napja megint bugyolált fejet játszim :P

sakk:

  • zolival felavattuk a sakktáblát az alagsorban :) haha olyan rég játszottam már bábuskával, hogy nem is tudtam jól felrakni a bábúkat... borzasztó...
  • végül nem tudtam eldönteni hogy egész játék alatt visszafogta magát, és ezért sikerült 2 órán át húzni a játékot, mert szerintem simán rommá verhetett volna seperc alatt.... de az is lehet hogy tényleg úgy alakult ahogy, és a végén megkaptam a gáláns döntetlent :) mármint a vége felé már csak királyom volt meg gyalogjaim és miután szépen minden kicsi lekerült a tábláról, csak a királlyal lépegettem jobbra balra, míg végül buta hibával vagy szánédkos játékgyorsítással levettem a huszárt, és végül úgy döntött hagyja hogy leszedjem a fútót, mert önző módon nem akartam megadni magam :P csökönyös fejes.... 

tartózkodási engedély:

  • végül úgy néz ki csak december 19ig kaptuk meg a tartózkodási engedélyt, most épp azt nyomozzuk kell e fizetnünk, ha később hagyjuk el az országot, mert a vízumunk január elejéig szól. Ha mindenigaz Türkan meg fogja kérdezni a rendőrségen hétfőn, amikor elkisári sandrát, a szembeszomszéd lengyel lányt beadni a kérelmet. nem akarok itt karácsonyozni, de kell a hűséges utazótársam, hogy megnézzük istanbult :) házha már 20-án ki tud jönni, és akkor otthon leszek karácsonyra!

Címkék: vásárlás törökország jordánia probléma fejfájás iqáma havuç

A bejegyzés trackback címe:

https://utahu.blog.hu/api/trackback/id/tr75540005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása