utahu blog

legyen mondjuk mindenmondós, meg élménybeszámolós, meg gondolkodós... meg utazós :)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Félév(ek) vége

2014.01.25. 15:31 | utahu | Szólj hozzá!

Na, most már tényleg nem foghatom arra, hogy nincs elég időm, mert végre vége a két vizsgaidőszaknak, és visszazökkentünk a szorgalmi időszak monotonitásába. Novemberben kicsit felpörögtek az események, amikor kicsit összecsúsztak a negyedéves vizsgák az év végi beadandókkal, és hirtelen sikerült azzal szembesülnöm, hogy nem úgy állok, ahogy kéne. Úgyhogy november végére már csak rezignáltam igyekeztem naponta korrigálni a nemlétező ütemtervemet, hogy utolérjem magam. Mondjuk motivációm az nem sok volt, meg idegeskedni se álltam neki nagyon semmin, mert hidegen hagyott a bajusz óráján kívül minden. Mármint oké, az oszmántörök óráról órára kiverte a biztosítékot a sok írásos gyakorlattal, a török óra tuğbával (mármint a tanárnővel) büntetett, az EU meg undorítónál undorítóbb szövegekkel a különböző teóriákról… de ezek nem érdekeltek… Még a beadandó közelgő határideje is csak az utolsó héten bírt éjszakázásra kényszeríteni…. Tényleg csak a bajusz órái érdekeltek! Az az óra tényleg nagyon hasznos volt, és nagyon szeretem azt a tanárt. :)

Végül Istanbulba úgy indultam neki, hogy még mindig nem volt kész a beadandóm, amit hétfőn kellett elküldeni, ráadásul akku híján hiába nem aludtam az éjszakai buszúton, nem is haladtam semmit. De megnéztem a Laputát törökül, haha. Végül a totális kifáradás szélén nem is rohangáltam Istanbulban, sőt, nem is bírtam magam korán kivakarni az ágyból, de így legalább dryasomnak is normális lett a nyaralós/telelős hete, mert fele sebességgel működtem, és nem rángattam át a városon :) De nagyon jól éreztük magunkat, a hülye beadandót is sikerült elküldeni, Daniellel is sikerült találkozni, sőt még az ernyőmet is sikerült Ankarába visszaküldeni vele :)

Otthon meg sikerült mindent elintézni az érkezésem napján, amit meg akartam csinálni, viszont a karácsony elvette a tanulókedvem, és saját életemet jócskán megnehezítve, csak 28-án kezdtem neki a felkészülésnek, előre véve Belhaj két tárgyát, meg a Fodor-féle összefüggő szövegeket. Végül sikerült a filozófiás szöveget is kivégezni, sőt még levizsgázni is, az inshát is be tudtam fejezni időre, viszont kénytelen voltam rádöbbeni, hogy a hétfői vizsga után, pénteken 3 tárgyból lesz beszámolás. Szóval újabb 4 hajtós nappal sikerült csak letudni minden tárgyat, ami nem CsákiÉvához tartozott. Hozzá hétfőn mentünk megírni a dolgozatot és megszereztük a többi aláírást is.

Azoknak akik esetleg lemaradtak az év viccéről: elhagytam a diákigazolványomat a nappaliban… igen, lent a nappaliban… többen is láttuk egyszer az asztalon, de a karácsonyi hajtásban szőrén szálán eltűnt és mire újra eszembe jutott, már csak annyit tudtunk felidézni mind, hogy ott volt az asztalon, nem?? Hát ja, de már nem volt ott, sőt nem is lett meg :P úgyhogy elköltöttem egy vagyont a teljes árú jegyekre és csak az utolsó napokban jutottam ki újra az egyetemre, hogy ideiglenes diákot csináltathassak………….. megérdemeltem :P remélem mire megyek haza áprilisban, már megérkezik az új :( Végül sikeresen lezárt index-szel (a krl bedobozolta nekem a pázmányon), egy szoctámos pakkot egy postalábában hátrahagyva, és egy hobbit-élménnyel gazdagabban hagytam el magyarországot 19-én.

Címkék: tanulás karácsony nyaralás probléma otthon

A bejegyzés trackback címe:

https://utahu.blog.hu/api/trackback/id/tr335781036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása