utahu blog

legyen mondjuk mindenmondós, meg élménybeszámolós, meg gondolkodós... meg utazós :)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Negyedik hét

2013.09.12. 16:18 | utahu | Szólj hozzá!

Egyszerre volt hosszú és rövid az utolsó hetünk. Még előző héten ugye úgy írtunk vizsgát, hogy nem is vettük a benne szereplő nyelvtan felét… na, ezeket (mármint a 3. heti anyagot) sikerült végül elsajátítanunk szerdán!!!!! minekután megfogalmazódott bennünk a kérdés, hogy de miből fogjuk a nagy vizsgát írni, amikor a könyv nyelvtanának egyharmadát nem is vettük………. Kemál hoca (saját véleménye szerint legalábbis biztosan) nagyon kreatívan megoldotta a dolgot, írt nekünk egy saját vizsgát…. háááááááááááááát boldogabbak lettünk volna az Aydan-féle vizsgával, még ha nem is tanultuk meg az összes nyelvtant :P szerintem akkor is jobban sikerült volna :P

Értem én hogy haladó csoport, meg sokmindent tanultunk a héten, de az az igazság, hogy amikor még a feladat is törökül van, a feladat mondataiból se értesz semmi, nagyon nehéz rájönni, hogy mit is kéne ott csinálni...

Mindegy, ezt is túléltük, végül a 3 előző dolgozatommal volt annyi pontom, hogy 86%os legyek összességében, ami még engem is meglepett, azt hittem nem lesz annyi. Az ünnepélyes átadást inkább skippeltük és havuç-csal meg a chris-szel elmentünk tartózkodási engedélyt intézni péntek reggel. Az is kalandos egy nap volt, ha nincs ott havuç body-ja, még lehet most is ott lennénk, de a gagauz lány nagyon talpraesett volt, és betuszkolt minket előre, meg kiderült, hogy a bácsi is ismeri aki az ablak túloldalán volt, szóval nagy szerencsénk volt :)

Egyébként, ez így valahogy elveszett a sorok között, meg már kihevertük a dolgot, de kedd délután kaptunk egy török szobatársat :P igazából nálunk szerintem csak ő döbbent meg jobban, amikor kulcsal bejött a szobájába és onnan ketten is meredtek rá, hogy hát te meg kivagy.... és szerintem az ő kérdése jogosabb volt. De szerintem annyira lesokkoltuk szerencsétlent, hogy el is vágtunk minden kommunikációt magunk között... selcant kellett felhívnom, hogy ugyan beszéljen már azzal a valakivel aki itt téblábol a szobában. Szerdán be is költözött, de még csak be se mutatkozott :P mondjuk mi se, lehet mindenki a másiktól várt valamit :P

Szóval én még szerdán eldöntöttem, hogy bizony ebből csütörtök/pénteki költözés lesz :P A vizsga után összepakoltam mindent, havuçtól is kaptam 3 táskát, meg őt is kölcsön kaptam csütrötök délutánra, és átvittük a cuccaim nagyrészét a koliba. Ott kb 5 percig tátottam a számat a szobára, aztán gyorsan körbefotóztam hogy megmutathassam a lentmaradtnak, mert persze idegeneket nem engednek fel :P

Csütörtökön még bent aludtam a koliba, onnan mentünk másnap a rendőrségre, és péntek este a 9 órási busszal eljöttem a Haceteppéről.

Címkék: tanulás törökország probléma iqáma havuç

A bejegyzés trackback címe:

https://utahu.blog.hu/api/trackback/id/tr375509047

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása