utahu blog

legyen mondjuk mindenmondós, meg élménybeszámolós, meg gondolkodós... meg utazós :)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

harmadik hét

2013.09.03. 21:36 | utahu | Szólj hozzá!

Na, hát megint ott tartok, hogy hiába volt rengeteg időm a htévégén, nem mondhatnám hogy túl sokat tanultam volna... de a blogirásra se tudtam magam rávenni végül :P A harmadik hétben az volt a legjobb (jobban mondva talán az egyetlen jó dolog) hogy a pénteki győzelem napi nemzeti ünnep miatt csütörtökön mentünk kirándulni, vagyis csak 3 napig jártunk iskolába. Így legalább nem kellett Kemal hocam "kedves barátaim" meg "ez egy intewnzív kurzus, tanuljátok a szavakat" felszolalásait hallgatni. A szótanulásban egyébként egyetértünk, tényleg nagyon fontos, és tényleg azzal kellene foglalkoznunk, de egyszerűen se időnk se kapacitásunk rá. Mindegy, sajnos a lényeg hogy idegileg sikerült csúnyán kikészülnünk múlthéten... Aztán csütörtökön is örülhettünk kedves barátunknak, aki eljött velünk kirándulni is... felmentünk a "várba" és csináltunk sok Ankara képet, az albumban meg lehet őket találni!

Amúgy azt a rendberakott kőhalmot nem nevezném várnak, max őrtoronynak, vagy körülfalazott helyőrségi gyülekezőhelynek, vagy én nem is tudom minek, de nem tudom elhinni, hogy ide bármilyen ágyút feltoltak volna, másrészt semmire nem volt hely. Sóval vagy nem úgy állították helyre, amilyen eredetileg volt, vagy csak ráépültek a házak és azért nem lehetett látni hogy is nézett ki fénykorában.

Utána elmentünk az ankarai Anatóliai Civilizációk Múzeumába. Végre nem volt ott senki hogy hajtson minket, és mi ketten szépen darabról darabra végig is mentünk mindenen. Mondjuk tudtam volna fokozni a dolgot és mondjuk el is olvsatam volna pár dologról, hogy mondjuk mi az, és milyen plusz információ van még hozzá... de így is mindenki ránk várt, csak végre nem volt egy vezér-egyén, aki azt mondja hogy na akkor most megyünk.

Bár havuç is alig állt a lábán, meg én se voltam a toppon, még sikerült egy másfél órát bazározni is, miután szélnek eresztettek minket az "óvárosban" és találtunk egy nagyon pöpec nadrágot! nagyon jól megy a hajához, már csak táskát kell szereznie :)

Aztán mivel akkor épp megint netmentes övezetben éltünk már 3. napja, és meg kellett csinálnunk az országunkról egy fényképes projekt-munkát (A3as lapra, szöveggel) vissza se mentünk a koliba, csak beültünk a könyvtárba összegúglizni a képeket magyarországról (esetemben ez kecskeméttel bővült). Aztán fél 6kor sikerült is elstartolni a nyomtatós hely felé, ahol utolsók voltunk, és különösebb gond nélkül kinyomtattunk minden képet és megvettünk minden kelléket.

Szerény személyem két napig csak a képeket vagdosta, meg szövegrészeket keresett a neten és a wikipedián, amiből össze tudtam állítani egy szöveget. Annyira ráértem és annyira vergődtem hogy ez komolyan 2 teljes napig tartott. :D de vasárnap reggeltől kezdve csak a projekttel foglalkoztam, és sikerült egy olyan szöveget összeállítanom, amiben nem voltak szarvas nagy hibák (rami volt szíves kijavítani) és csak egy helyen kellett megkérdeznie, hogy itt meg mit is akartál írni?? szóval a vasárnap termékeny nap volt :) végül hajnali egykor feküdtem le. Egyébként felragasztottam a képeket és a maradék helyet töltöttem fel a szövegemmel. Végül minden ráfért, amit rá akartam írni, és minden kép rákerült, amit rá akartam tenni :) csináltam róla képet, majd ha lesz még egy szabad délutánom (gyanítom ez leghamarabb szombaton lesz, báááár aznap reggel jön zoli, szóval lesz abból vasárnap is) akkor azokat is felrakom.

nya, képek frissítve, de azért ide is berakom:

P9010008.JPG

A heti menetrend egyelőre:
- szerdán elmegyek a TOBBra egy igazolásért a tartózkodási engedélyhez
- csütörtökön záróvizsga, erasmus bagázs búcsúbulit tart, nem hiszem, hogy ott tiszteletemet fogom tenni... hacsak nem társulok havuçékhoz az utolsó buszig.
- pénteken költözés a TOBB koliba, rendőrség látogatás a tartózkodási engedély miatt
- szombaton maradék cuccok átcipelése a Hacettepéről a TOBBra, 10kor jelenésem van a Türk Dil Kurumu melletti nem tudom milyen nevű hotelban, ahol Aslan végre csatlakozik hozzám, és  meghallgatom Csáki Éva Tanárnő előadását, Zoli érkezik valamikor a nap folyamán, kimegyek eléjük és megmutatom az utat a TOBBig (még nekem is rá kéne jönnöm hogy a francba lehet odamenni Aştıról :P

Najó, egyelőre ennyit... A tegnapi bújócskát a többiekkel majd leírom egy külön bejegyzésben, mert az annyira jól sikerült, hogy külön bejegyzést érdemel :)

Címkék: tanulás törökország probléma városnézés órák interNYET

A bejegyzés trackback címe:

https://utahu.blog.hu/api/trackback/id/tr365494152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása