utahu blog

legyen mondjuk mindenmondós, meg élménybeszámolós, meg gondolkodós... meg utazós :)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

lemaradáááás

2013.11.02. 23:54 | utahu | 5 komment

Sokkal lógok, elnézést!

Igazából az előző két hét egyszerre volt kaotikus és semmilyen…. Mindjárt elmondom mire értem ezt!

Szóval Isztambulból visszatérve lett volna nem is tudom hány napom a felkészülésre, de természetesen nem csináltam meg mindazt, amit elterveztem, de nem is tudnám megmondani, hogy pontosan mivel is töltöttem a szabadnapjaimat… mindenesetre legalább egy nap volt a képszerkesztés és a blog, a maradék időben meg jóóóóóóóóóóóó alaposan kipihentem magam :P na, hát van ez így…

A hétfő újfent nagy csalódás volt, mert az értelmetlen török „tanárunk” reggel azzal fogadott minket, hogy igazából kifogyott a tinta/papír/elromlott (már nem emlékszem pontosan mi is volt a ) fénymásológéppel, mindenesetre, hogy akkor most mi legyen, mert nem tud órát tartani (?!?!?!?!) feltettem a kérdéseimet a szöveggel kapcsolatban amit olvasásra feladott, többnyire zolitól kaptam meg a választ… aztán megkérdezte milyen nyelvtanokat tudunk….. aztán lapozgatni kezdett a könyvében és törökül kérdezte a nyelvtant, mármint a nyelvtani megnevezeséket olvasta fel nekünk és várta hogy tudjuk vagy sem, mi meg fél percenként közöltük vele hogy mondjon példát, mert nem tudjuk hogy tudjuk e miaz…. Aztán nekiállt a magas és mély hangrendű magánhangzókról, meg a mássalhangzó változásokról beszélni…. Azt hittem a bőrt lekaparom a fejemről. Végül elküldött minket hamarabb, hogy bocsi, de ugye nem tudott fénymásolni, és ő így nem tud csak a semmiből tanítani…………. Tudnám hogy tanultak az emberek az ő olvasatában a fénymásoló előtt………….

A hét többi részében foggalmam sincs mi történt, maradjunk annyiban hogy eltelt :) pénteken megtudtuk, hogy a keddi köztársaság kikiáltásának ünnepnapja előtt a hétfőt is kiadták szünetnek, szóval hosszú hétvégénk volt az EUs beadandóra. :P kellett is rá, én még most se vagyok kész a gépelt verzióval, csak a ppt-t csináltam meg szerdára hogy elő tudjak adni. Mondjuk előadásnak épp nem nevezném azt a makogást, amit ott levágtam… még magyarul se tudok épp összefüggően beszélni valamiről amit nem ismerek eléggé ráadásul baromira nem is érdekel… ráadásul annyira el voltam maradva, hogy végül csak 3 órát aludtam előtte. Sebaj következő este ki is dőltem menetrend szerint, de legalább jól kialudtam magam :) csütörtök reggel meg végre elmentem úszni :) meg pénteken is :) ma már nem jött össze, mert nem éreztem elég jól magam hozzá, de remélem majd hétfőn!

Eredetileg a negyedéves dolgozatok ebben a két hétben lettek volna, de végül egyre se került sor. Most úgy néz ki szerdán EU, pénteken török külpol, azt követő héten hérfőn meg oszmántörök (fúúúúúúúúúúj). Na hát kb ennyi történt az előző két hétben :) bocsi a kimaradásért!

Címkék: tanulás törökország csakúgy órák

A bejegyzés trackback címe:

https://utahu.blog.hu/api/trackback/id/tr75612247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

test.s 2013.11.03. 18:40:12

Igenis olvasom te lány !!!

test.s 2013.11.03. 18:40:58

Megtaláltad már az Egri Csillagokat török nyelven ?

utahu 2013.11.03. 18:45:46

@test.s: még nem... égen földön kerestem, de se törökországban se magyarországon nem találom... az én olvasatomban ez azt jelenti hogy nincs! :P és köszönöm a kommentet :)

test.s 2013.11.03. 18:53:34

A szerző nevével próbáltad?
(Mo-n tanult fogorvos - ha kell előkeresem a levelezésből ami nem lesz könnyű mert Win8.1-re költözik éppen most.)

test.s 2013.11.09. 17:22:28

Gyere haza Eszter :-) !!!
A legközelebbin meg adj elő Te !

Jönne velem valaki plusz egynek?
Dani is pluszegyezhet ha ráér.

mensa.hu/program/haditudositas-kozelkeletrol
süti beállítások módosítása