utahu blog

legyen mondjuk mindenmondós, meg élménybeszámolós, meg gondolkodós... meg utazós :)

Naptár

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Utolsó kommentek

tavaszi félév

2012.02.10. 22:57 | utahu | 2 komment

Hát is nem túl problémamentesen, de megkezdődött a másidik félév. :) Átugrottam az ötös szintet, elméletileg tanári engedéllyel, de a 6A csoport tanára kidobott a csoportból, mert nem írtam tesztet ^^' szóval átkerültem a Bbe. Ami csak azért baj, mert ég és föld a kettő, és a másik csoportban sokkal jobban rá lettem volna kényszerülve a tanulásra :( mindegy, ebben a félévben több időm lesz, és jobban is fogom beosztani :)

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj, ma néztem narutot, és szerelmes vagyok minatoba és kushinába is :) tökéletes páros :) pont jó szülők narutonak. na OFF vége.

Méri egy cseppet se változott, ja de lett, fufruja. De a szokásai ugyanazok, amitől egy kicsit elszoktam, szóval az első éjszaka nehezen aludtam el, de másnap már nem volt gondom. Viszont nem hajlandó fuszhában beszélni, és amiyyében is direkt hadar, aztán meg szinpadiaskodik, hogy miért nem értem, és lehülyéz.... dehát ezen nem lepődtem meg.......

Ghadeer nagyon hiányzott már, ő mindig odafigyel rám :) belé is szerelmes vagyok a változatosság kedvéért, túl sokfelé osztom a szívem :) A török lányoknak is nagyon örültem, meg rékának hála megismertem egy új koreai lányt is. BTW réka is arab szobatársat kapott, aki nemcsak hogy muszlim, de tisztaságmániás is... viszont tanított a TASOLban, ahol tanulunk, és van türelme fuszhában beszélni a rékával. Iríííígy vagyok :)

Elbúcsúztattuk Timet egy naaaaaaaaaaaaaaagy ebéddel, utána meg elmentünk Rékával a követtségre, ahol a változatosság kedvéért tovább ettünk... szóval most konkrétan haldoklom 36 órája. Bár ma 2 órát is meditáltam a thai centerben, utána jobb lett, de még mindig rosszul vagyok ha kajára nézek :P pedig már korog a gyomrom rendesen. Holnap zöldségnapot tartok és az majd helyrehoz inshallah ^^

nya, ezennel beértem magam, és igyekszem rendszeresen írni :)

Címkék: tanulás jordánia probléma nagykövetség

A bejegyzés trackback címe:

https://utahu.blog.hu/api/trackback/id/tr74091710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ezael 2012.02.11. 07:50:26

Na én viszont lusta kislány leszek és csak ide írok. Te lány, egyre többet írkálsz arabul... ami neked jó, mert gyakorlod, én meg pislogok, hogy mit akarsz XD Nade sebaj.
Elég sokmindenen vagy akkor már túl... a képek is jópofák voltak. :)
És azért remélem sikerül kipihenned a túlkajálásokat. :)
Ja tényleg... megkaptad, amit levelet írtam? Hátha nem jó helyre ment.

utahu 2012.02.11. 13:15:31

@Ezael: hmmm, bocsánat, csak otthon is annyit használom ezeket a szavakat, hogy akikkel szóban tartom a kapcsolatot, már mind tudják a jelentéseket ^^'
ma fi mushkila - semmi probléma (na ezt mindenre rá mondják, a bukra-holnap után ez volt a második szó(fordulat) amit megtanultam idekint :)
in sha' allah - ha allah is úgy akarja (na ez kötőszó, mindegy miről van szó, ha valami jövőbeli bizonytalanságról beszélnek, ez ott fityeg a végén :) )
al-hamdu li-allah - allahnak legyen hála, ezt magyarázni se kell hova való :)

most kép napig csak pihenés volt, most kezdek neki a tanulásnak, már ideje volt :) és jó hogy mondod tök kiment a fejemből, este tanulás után lesz mivel jutalmazni magam :) köszönööööm
süti beállítások módosítása