utahu blog

legyen mondjuk mindenmondós, meg élménybeszámolós, meg gondolkodós... meg utazós :)

Naptár

október 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Utolsó kommentek

hangok...

2008.10.29. 14:13 | utahu | Szólj hozzá!

végülis igazán az egyetlen dolog ami hiányzik a mangából az a hang, ha másért nem már csak ezért is érdemes megnézni az animét. Persze még mindig sokkal jobban szeretem az animét, nekem arra van szükségem, hogy lássam a mimikát és gesztusokat, hogy ne nekem kelljen kitalálnom, hogy mi történik két képkocka között. De nem tudok leállni a manga olvasással se, mert az legalább halad, és nem tököl el mindenen... :) na de Nel :O

Tudtam hogy néz ki, hogy viselkedik és miket csinál... tudtam hogy valószínűleg nem fog új szinkronhangot kapni, csak mert hirtelen felnőtté válik, dedededede........
Igazából elsőre sokk volt, vissza kellett tekernem, hogy jól hallottam e... mikor másodjára néztem meg a részt, próbáltam félre tenni a döbbenentemet, és arra koncentrálni, hogy a Nel akit ismerek miket szokott csinálni, például hogy veti magát rá Ichigora felnőtt nő lévén... Szóval második alkalommal arra figyeltem, hogy összeegyztessem a karaktert a hangjával, és rész végére meg voltam elégedve, mert nel végülis ilyen. Haramadik nézésre már élvezni is tudtam, csak néha rándult össze a gyomrom a komoly helyzethez nem éppen illő gyenge és vékony hangra. De sebaj Nel az Nel. imádom. Csak bevallom kicsit komolyabbnak képzeltem a hangját...

mondjuk nem lesz túl sokat ebben az alakjában.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  https://www.youtube.com/watch?v=_y4hXvEzkJ4

ééééééééééés :D:D:D égetett arab felirattal :D:D:D
https://www.youtube.com/watch?v=5hpbWpn46GI&feature=related

 mondjuk Peinnek meg kicsit lágyabb hangot képzeltem, azis elég mellbevágó volt amikor elkzdett morogni :D

Címkék: anime

A bejegyzés trackback címe:

https://utahu.blog.hu/api/trackback/id/tr85738618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása