utahu blog

legyen mondjuk mindenmondós, meg élménybeszámolós, meg gondolkodós... meg utazós :)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

moszkvai kitero

2014.06.05. 15:37 | utahu | Szólj hozzá!

Moskova'da hoş geldiniz :)

Kicsi a vilag (most es mindorokke)  kriszti es az anyukaja ugyanazon a gepen volt (mennek tovabb irkutszkba) a mellettem ulo bacsi meg szecsenyi volt (es ezt termeszetesen nem birta magaban tartani..............) es ismeri a beszkidcsaladot szemelyesen, haha
Nagymama tulelte a repulest, bar elore bevett mindent, szoval tul volt biztositva.... mondjuk en meg ilyen siman/puhan fel-le nem szalltam, nagyon popec pilota volt!
A foldon termeszetesen mar rogton osszevesztunk, es mivel szot akarok fogadni anyanak, igyekszem nem ragaszkodni az igazamhoz (az elozo 3 oraban csak 2x bantam meg minimum) ezert elso korben 55 percig rohadtunk a napon egy atlatszo teteju buszmegalloban (mert nem hitte el nekem a repteren, hogy ott van a buszmegallo a haz mogott utana meg mar nem akart visszamenni) ahol az agyam konkretan megfott, mikozben o valtig allitotta hogy milyen jol jar itt a (31 fokos....) levego.
Masodjara azt bantam meg hogy meg se probalkoztam kettonel tobbszor felhivni ra a figyelmet, hogy bizony a tobbi busz 10 percenkent jar, es tudom hol kell atszallni es mire... de nem, nekunk az nem volt jo, mert ez a busz (bar 80!!!!!!!!!!!!!!! perc a hivatalos menetideje) pont ott tesz le egymegallonyira az uticelunktol... hat kesett is, utfelujitasba is belefutottunk, dugo is volt.... sikerult annyit ulni azon a szaron, amennyit a repulon eltoltottunk (csak azert nem mindegy hogy pest-vnukovo vagy vnukovo-tyoplij stan tavolsagrol van e szo....) raadasul a legkondis buszon aminek muszaj volt a hatuljaba ulni ahol "elfer a borond, jajjelviszik" igy vegig a motornak tamasztott hattal kellett ucsorogni, szerintem konnyen elkepzelheto mennyire volt melegem mikozben fajt a legkondidetektorom (pedig a legkondibol semmit se ereztem mikozben belesultem az ulesbe..................) szabalyosan az ajulas kerulgetett.
Aztan a busz letett minket, de ugye nagymama egybol: nemottvagyunkeznemugynezki!!!! o mondom dehogynem, tuti van itt meg metrofeljaro mashol is, nem csak ez az egy aminel letett minket a busz. Mire o, nemnemnem, korbefordult, odafutott egy 80esahalalkozt bacsihoz, hogy hol es merre, az elbokott valamerre, mi arra megindultunk, hiaba mondtam hogy az tuti nem az, mert emlekszam a panel szinere es alakjara. Termeszetesen nekem nem hiszunk, megkerdeztunk meg par embert mire megnyugodott es visszamentunk a metrolejarohoz, es onnan atnavigaltunk a masikhoz. Persze rogton: na ez az, igy mindjart mas...hat ja.... kozben venne el tolem a borondot, mondom VISZEM!!! nelkuled egyszerubb, de azert o kapadozik kozben majdnem orra esik mert a sajat laba ala nem nez... szoval, tragikusan nagymamas utam volt, es lehet hogy belegazolok az emberek lelkebe amikor velemenyt nyilvanitok, de hogy hatekonyabbak lettunk volna, az tuti.
Most epp halodom mert tul sokat ettem, de legalabb mind eheto volt, mert sikerult osszevalogatni ehetoket :) Ezt a noveret egyebkent annyira nem szeretem, dehat ingyenelo a szallasadoit ne kritizalja, haha.

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....... volt szerencsem belehallgatni egy hirosszefoglaloba, ahol a szerencsetlen ukrajnaba szakadt testverek es hosok ott a gyonyoru videken harcolnak a bitang kocsog/terrorista ukranokkal es teszik tonkre a gyonyoru videk gazdasagat es egyebkent is fuj. :P hihetetlen, ket nagymama egybol hoborog hogyjajistenem ezek a kocsogok hat sajnaljak azt a kis teruletet (wtf?!?!?!?). eljen a kozpontositott agymosas.

Címkék: repülés oroszország probléma fejfájás

A bejegyzés trackback címe:

https://utahu.blog.hu/api/trackback/id/tr646281379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása