utahu blog

legyen mondjuk mindenmondós, meg élménybeszámolós, meg gondolkodós... meg utazós :)

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Utolsó kommentek

vicces dolgok, és ingyenkaja :)

2011.10.25. 15:56 | utahu | 11 komment

Tegnap amúgy jó napom volt, megnéztem vagy 15x a népszámlálós videót, és sírtam a röhögéstől, méri mondta hogy fordítsam le neki de képtelen voltam. Meg igazából ezek neki nem viccesek szerintem. :) mindegy, még ma is meghallgattam, biztos ami biztos alapon, szóval a jókedv töretlen :)

Meg tegnap voltam vásárolni, elköltöttem az összes készpénzem, megint vennem kell majd ki :( De vettem 28 JDért két blúzt meg két mellényt, ebből az egyik elegáns. Több lett volna, de amikor elővettem a pénztárcám, ás lázas fejszámolásba kezdtem, hogy vajon így marad e pénzem kenyérre, a pasi letépkedte az árat róluk, és mindet odaadta 7JD/db áron :):) pedig nem is akartam alkudni :D Úgyhogy maradt pénzem kenyérre, meg vettem egy kiló banánt, amit be is termeltem egy este alatt :D a zöldséges szokásához híven kiröhögött, és kérdezte hogy mennek a tanulmányaim. mondtam neki, hogy Dzserasról meg Nadzsib Mahfúzzól beszélhetünk, de a mindennapi szókincsem továbbra se létezik. De legalább már volt oka röhögni :)

Méri tegnap, hálát adva istennek, hogy ilyen magasra növesztett ^^' leszedette velem a bőröndjeit a szekrény tetejéről, és kipakolta a téli ruháit, mert lassan tényleg jó hideg lesz. És persze mindet fel is próbálta XD szóval 3 órán keresztül csak fel-le öltözött, a szoba úgy nézett ki mint egy csatatér :) de jókat röhögtem rajta, amire mindig szinpadiasan megsértődött, de 1 perc múlva ő is gurult a nevetéstől :P

Jaaaa, meg tegnap mikor visszajöttem szerelmes levél várt az asztalon. Lassan már kívülről tudom mi áll rajta ^^' : csukd be a szekrényt, ágyazz be, seperj fel, csinálj rendet, és most volt eszteres rész is, mert oda volt írva hogy mosogass el magad után XD ettem egy szendvicset a szobában, és a tányég (5 db morzsával) ottmaradt daisuke előtt..... hát nekem az nem számított koszosnak :P mindegy :)

Ma volt megint a hallgatás nap. A ma szöveget megértettem az óra vége előtt, és minden kérdésre tudtam végül a választ, szóval büszke vagyok magamra :) persze nem feltétlenül a készségeim javulnak, hanem most nagyon jól válaszott a tanár a témához, és végre gyakorolhattam, mert olyan szöveggel dolgoztam amiben gyakorlatilag alig volt új szó. pöpec volt :)

Mindjárt megyek ingyenkajálni :):):) elméletileg népviseletben kéne menni, dehát nem mondták hogy hozzunk, itt meg nem lehet ilyet venni :) szóval marad a blúz és a nadrág. meg az éhség, mert most erre komplalok :D fúúú, gyantom este meg se fogok tudni mozdulni :):)

jaaaa, még egy vicces. nagyba károgtak itt a varjak, már kezdett dozoros/őrséges hangulatom lenni, mert ennyire nem szoktam őket hallani, főleg nem ilyen sokat egyszerre. Szóval elcaplattam a konyháig, mert onnan rálátok a szobám melletti részre, amit innen bentről kitakar egy hatalmas fenyő), és megnéztem mi bajuk. Hááááát, odalent egy macska szenvedett azon, hogy most megegye a döglött varjút vagy sem (lemaradtam az elejéről, egy órányi károgás után mentem csak el megnézni mi van, nem tudom ő vadászta e le. mindenesetre elég bizonytalannak tűnt, amiben közre játszhatott, hogy vagy 10 varjú ült körülötte a fák alacsony ágain, és végeláthatatlanul károgtak :D Hogy végül mi volt a bajuk nem derült ki, mert a hallgatás után már se a macska, se a varjak nem voltak itt, szóval csak nem simán a társukat siratták, mert akkor még itt lettek volna :) de amint elmúlt a macskaveszély, továbbáltak. De legalább van egy sajátbejáratú hullám az ablak alatt, amin megfigyelhetem majd mennyi idő alatt rohadnak el itt a dolgok :D mert hogy az onnan el nem mozdul, az 100 % :D nem baj, legalább majd megyek silbakot fotózni előbbutóbb :D

na készülődés :)
 

Címkék: vásárlás kaja hallgatás yataa

A bejegyzés trackback címe:

https://utahu.blog.hu/api/trackback/id/tr793329226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ezael 2011.10.25. 18:48:20

Na egyszerre írok a kettőhöz.
Te láááány vigyázz a kártyáidra, a végén még tényleg valami gond lesz belőle aztán leshetsz. :) De azért örülök, hogy meglettek ahhoz a bigyóhoz meg sok sikert... tényleg az mi? ^^'

Ezt a népszámlálós videót mutasd már meg nekem is én nem láttam XD De abból amit írtál érdekes lehet.
Azt látom, hogy vásárolni szeretsz.:P
Nem tudom mit szólnának ehhez a lakáshoz a kedves felügyelők. Szerintem szívrohamot kapnának tőle... annyi kütyü van, hogy elpakolni lehetetlen és télen hideg vízben momentán mosogatni is ritkábban van kedve az embernek... lefagy a keze...
Valamint jó kajálást.^^

utahu 2011.10.25. 20:23:59

@Ezael: a népszámlálós videó, sajnálom, de nekem annyira tetszik XD
nemkutya.com/2011/10/nepszamlalas-2011/
igyekszem vigyázni ezentúl :)
Az iqáma a tartózkodási engedély, amivel itt maradhatok egy évig. Egy csomó kedvezmény jár vele! pl a túristáknak 50 JD a petrai belépő, akinek van iqámája annak ez 1 JD (300 Ft). Azért nem mindegy :D

amúgy nem annyira szeretek vásárolni, de 4 nadrágot hoztam ki meg 5 fölsőt, meg 2 pulóvert és egy téli kabátot. és ennyi. Ebből ellenni egy évig szerintem nehéz lenne :) szóval muszáj vásárolnom :)

utahu 2011.10.25. 20:30:22

@Ezael: jaaaaaaaaaaaa, és konkrétan meg se bírok mozdulni annyit ettem :P

Ezael 2011.10.26. 09:07:26

@utahu: Na tegnap írtam egy szép hosszú kommentet és a böngészőm közölte, hogy megszakadt a kapcsolat. Persze itt nem működik a vissza gomb :/

Na szóval, az a hülye papír tényleg idegesítő hülyeségekkel volt tele, de ez a videó valami eszméletlen. Végigröhögtem.
Azért az tényleg nem semmi milyen kedvezményt ad a tartózkodási...

4 nadrág? Én azzal évekig ellennék XD Lassan másfél éve mindössze egy nadrágom van. Na jó én alapból nem szoktam spájzolni és van mosogépem úgy azért könnyebb.^^'

És egészségedre a kajához.:)

utahu 2011.10.26. 17:26:39

@Ezael: ehh, nekem sok nadrágom van nagyon otthon. mindig öröklöm őket, vagy turkálóban szerzem be őket. De mind vászonnadrág. Najó van egy farmerem is, abban jöttem ki :) de, tényleg a ruhák a mániám, imádok használt cuccokat hordani, össze is kopkodom mindenkitől. szépen lassan nyúlom le őket, hogy ne legyen olyan feltűnő :) (ugye baba, kiváncsi vagyok tisztában van e vele mennyi ruháját nyúltam le XD)
szóóóval az otthoni dunarekesztő mennyiségű ruhámhoz képest, borzasztóan kevés ez a 4 :D
ehh, leszakad a fejem :P

Puliszkaaa 2011.10.28. 19:29:49

látom neked is kijutott a Zsónak járó tisztelet a magas termetért:DD basszus, kisérteties, tél előtt én egy kisértetiesen hasonló jelenetnek voltam tanuja As3déknál, amikor Gayda pakolta elő a csini cuccait, de volt ott minden, mi a szezám tárulj után megmarad...a főpojén az volt, amikor bedogott egy párnát a polója alá, és terhes öregasszonyt alakitott..hiába, az arab csajoknak nagyon megy a humor téma:D
a követségre mentél ingyenkajálni?:) jaj, az nagyon jó volt...nálunk csak a piákat ritkitották meg elég keméyen, főleg h a pincérek az este végén 500 liráért kiadtak vodkás meg unicumos üvegeket (2000 ft), nekem monjuk nem volt bőr hozzá a képemen h vigyek...

utahu 2011.10.28. 19:39:44

@Puliszkaaa: az az ingyenkaja helybe jött. A nyelvi intézet tartott kajálást az ittanulóknak. Volt neveskártyánk országgal. Persze a két éhező (a másik egy svéd lány) kb elsőnek ment be az ajtón XD ém mindenhol mi voltunk az elsők XD szereztünk előszőr falafelt meg saormát, aztán átmentünk a másik részre fogtunk egy tányért és végigszedtük amit az asztalon találtunk. Aztán ezt eljátszottuk az édességes pultnál is, és végül visszamentem saormáért és falafelért, amit magyar módra elsúvasztottam a táskámba hogy reggelire is legyen mit enni XD.
A követségen csak magyar kaják voltak (több-kevesebb sikerrel, pár dolgot sikerült csak íz alapján felismerni) De pia az nem maradt, mert a férfiak mind megitták XD

Puliszkaaa 2011.10.29. 13:13:30

jujj...de utahuuu, ne mondd már nekem h ennyire nincs pénzed, és éhezel?!! mert akkor küldök!! ne csináld ezt!!
ezek szerint a piadézsmálás még mindig nem a te asztalod:P és jófej emberkék jelentek meg?
tényleg, vannak új barátaid? a svéd csajjal gondolom jóba letettek:)

utahu 2011.10.29. 13:21:42

@Puliszkaaa: dehogy éhezem, csak a csirkét egészben árulják, és annyira még nem készültem ki a húshiányban, hogy nekiálljak csirkét csontozni. Ugyanis a nyershústól még mindig undorodik a finnyás kisasszony :P
Jófej emberkék jelentek meg, de ismersz.... nem vagyok az a boruljunk egymás keblére típusú ember :P
a svéddel jóban vagyok, meg egy tök muszlim, csak a szemelátszik lány is ragaszkodik hozzám valamiért, meg ott a japán lány, meg két koreai. meg ugye méri, ghadeer meg mais. na ez már sok is a jóból :D

Puliszkaaa 2011.10.29. 13:44:58

ne mááár, kell kérni a hentes baácsitól csirkecombot...azt be a serpenyőbe és khalas! fahde-nek hivják a combot (fahdet zsazs). Sztem próbálkozz meg vele, minthogy nekiess egy bárddal a pipinek:)
:D látom téged is betaláltak a csikok, mint zolikát, a japán csajjal gondolom van közös témátok:DDD

utahu 2011.10.29. 13:53:19

@Puliszkaaa: igeeeen, ő is nagy monkey majic rajongó :):):):) sőt még találkozott is velük :'( máááázlista
nem szeretem a combot XD és itt nincs sütő XD
süti beállítások módosítása