utahu blog

legyen mondjuk mindenmondós, meg élménybeszámolós, meg gondolkodós... meg utazós :)

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Utolsó kommentek

krumplistésztaaaaaa

2011.10.23. 17:57 | utahu | 6 komment

azt hittem éhen veszem, mire kész lett XD

Mert elfogyott tegnap a kenyerem és délután lusta voltam gyalogolni érte, úgyhogy vacsorára megettem egy kg zöldséget. Ami laktat, de nem sokáig... szóval reggelre éhen akartam halni, mert 2kor feküdtem le, és ha éjszakázom, meg szoktam éhezni reggelre. Szóval kunyeráltam kenyeret Ghadeertól, és bereggeliztem. De ugye utána suli, meg ma SNAX nap volt, szóval kimentem letölteni a leveleim, és mikor visszaértem 5kor éreztem, hogy közelít az éhhalál :D de a kruplis tészta meg nem öt perc... szóval végig folyt a nyálam amíg csináltam ^^'

De finoooom, és most azt tömöm magambaaaa :)

Holnap megyünk a rendőrségre iqámát csináltatni, mindenki szurkoljon, mert ez nem öt perc, és nagy szerencse kell hozzá... Eritől vettek ujjlenyomatot, minden ujjáról, elküldték még 5 papírért és visszahívták vagy 5x... volt olyan, aki meg besétált, és kb kézbe kapta....

Réka rokonainak sofőrje megint elvisz minket. Oyan rendesek hogy ennyit segítenek!!!! Na nekiesem a tanulásnak :) bosszantó hogy 7 előtt sose tudom elkezdeni :P 

basszus.... megjött méri.... pedig hagyni akartam magamnak holnapra, hogy ne kelljen megint főzni :'( de itt szagolgatja. De aaaaaaaaaaaaannyira irígy vagyok, hogy ha rosszul is leszek de én eszem meg mind. pffff, tudom hogy szar ember vagyok, és irígy dög, de nem adok neki :P 

Címkék: kaja csakúgy

A bejegyzés trackback címe:

https://utahu.blog.hu/api/trackback/id/tr213324411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ezael 2011.10.23. 20:28:29

háhá... pont ezt főzök én is és éhes is vagyok XD szóval most nekem is csorog a nyálam.:P

Amúgy nem baj az, ha irígy vagy erre... te főzted magadnak végül is, akkor miről beszélünk? XD

utahu 2011.10.23. 20:32:41

@Ezael: te vagy az én emberem :D

utahu 2011.10.23. 20:33:50

amúgy pont elment fürdeni, miután megérkezett, szóval gyorsan bedobozoltam, és bevágtam a hűtőbe :D

Ezael 2011.10.23. 20:38:20

Na akkor ez mázli XD Csak készülne már el nekünk is, mert itt fogok éhen veszni de komolyna. Na várj kimegyek hozzád enni... nekem adsz? ^^'

utahu 2011.10.23. 21:03:50

@Ezael: neked adok, de gyanítom hamarabb elkészül az, mint hogy kiérnél :) de ha utazhatnékod van, szólj :)

Ezael 2011.10.23. 21:56:11

@utahu: Közben elkészült és bekajáltunk XD De ha lesz, szólok ígérem :)
süti beállítások módosítása