utahu blog

legyen mondjuk mindenmondós, meg élménybeszámolós, meg gondolkodós... meg utazós :)

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Utolsó kommentek

hafla a nagykövetségen

2011.10.20. 23:08 | utahu | 2 komment

3 órás arcafagyott mosoly után, végre szabad nem mosolygni is. Bár most meg mériék nevettetnek, meg röhögtek velem a nagykövetséges élményeken :D én volt a "girl with the strange hair" XD és tényleg így emlegettek, arabul is XD király :D

Bár utána azt egyik nő mondta, hogy ilyen nadrággal, a hülye is látja hogy külföldi vagyok :D pedig ma tök illően öltöztem fel, még blézert is kunyeráltam az egyik koreai lánytól, méritől meg kaptam ékszereket, mert szerinte túl snasszul néztem ki :D

Már az odaút is izgi volt, 20 perc volt, mire fogtam egy taxit XD mondom neki, magyar nagykövetség... néz rám, az meg mi :D na mondom ez így nehéz lesz. Mondtam neki, akkor vigyen a szír nagyköveséghez, közel van hozzá. :) végül kétszer is megállt, lehúzta az ablakot és elkezdett kiabálni, hogy valaki mondja meg hol a nagykövetség XD de végül meglett :)

Egy csomó 50 körüli férfi van itt jordániában, akik magyarországon tanultak, esetleg magyar feleséget is választottak. Nagyon jól beszélnek magyarul. Mondjuk amint kiderült, hogy nyelvet tanulni jöttem, átváltottak arabra, én meg csak pislogtam :) de legalább fuszhában beszéltek, direkt nekem, szóval a felét felfogtam. Aztán bedobtak az arab feleségek közé.... na mint a cápák a véres hústra... azt hittem ott marad valamelyik végtagom..... de megúsztam egy számcserével, mindenáron össze akart az egyik hozni a lányával.

Meg szereztem 3 nagyon hasznos telefonszámot, meg kirándulópartnereket, meg most már ismerem a nagykövetet, meg a konzult is. Szóval tényleg hasznos volt.

Az volt a legjobb, amikor a becsiccsentett pasik nekiálltak magyar népdalok énekelni. na, hát az kész volt :D de nagyon jól éreztem magam. Két pofára tömtem a kaját, mint egy éhező :D szerintem megsajnátak, mert inuláskor a kezembe nyomtak két tálca húst :D én meg közöltem, hogy oké, akkor jövök legközelebb is :D:D:D

És végül az egyik magyar nő brancs elvitt a koliig, szóval taxival se kellett bajlódnom! na, ennyi voltam mára. Annyit ettem, hogy nem tudok megmozdulni........

Címkék: jordánia nagykövetség yataa

A bejegyzés trackback címe:

https://utahu.blog.hu/api/trackback/id/tr233318846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ezael 2011.10.21. 12:46:42

Hát ez aztán érdekes lehtett XD

utahu 2011.10.23. 17:48:49

@Ezael: az volt :):) mármint voltak gáz pillanatok, amikor már a falra másztam egy egy részeg bácsitól, de sok jó dolgot tudtam meg, és hasznos számokat szereztem :)
süti beállítások módosítása