utahu blog

legyen mondjuk mindenmondós, meg élménybeszámolós, meg gondolkodós... meg utazós :)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

nem panaszkodhatok

2009.01.29. 15:22 | utahu | 3 komment

végülis 160at biztosra tudtam, úgyhogy úgy érzem a 4est megérdemeltem, mert a többit is elnyökögtem volna, dd csak 60 sort kérdezett összevissza.
Alííz is 4est kapott ha a Levi jól emlékszik, és őt is nagyon leoltotta. Azért azt kell hogy mondjam apától nem kaptam még ekkora fejmosást, de ugye ő csak jót akar. Hát nem tudom, aki csak jót akar nem köt belém, mert lilában vagyok/leengedtem a hajam/beszélek az utcán/mert álmos fejem van vagy csak mert ha megkérdi hogy szeretek e aludni azt mondom igen. Miért basszus ő talán nem szeret aludni?? namindegy, biztos a fejemre van írva, hogy "nagyon magamra veszem ha belémkötnek, érezd magad felkérve..." .

Fáj a fejem, meg szédültem és hányingerem is volt, de azt már kialudtam hál' istennek, úgyhogy szírre fel!
 

szóval...
arab irodalom 1. (4)
szír (4)
logika meg kedden

Címkék: tanulás probléma

A bejegyzés trackback címe:

https://utahu.blog.hu/api/trackback/id/tr85910377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

utahu 2009.02.04. 10:04:14

azért a 20 pont az 20 pont :D lehet nem vagyok zseni, de már nem az áltkötökön fog múlni a diplomám :) de azért emelem kalapom a négyesed előtt, foggalmam sincs hogy lehet olyat, okos vagy! :)

mogy 2009.02.13. 21:30:56

akkor gratula:D mondanám, hogy logika kettővel kisegítelek, de az tök más....és nem vagyok okos, csak én ezt nem hanko-tol hallottam először, ami sokat számít:D
akkor azt nem is mondom, hogy kettő pont kellett az ötöshöz :D
süti beállítások módosítása