utahu blog

legyen mondjuk mindenmondós, meg élménybeszámolós, meg gondolkodós... meg utazós :)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

heti összefoglaló

2011.11.30. 15:59 | utahu | 5 komment

a holnapi napot kihagyom.... nem sok értelmét látom annak a két órának, és rettenetesen el vagyok maradva a beadandóimmal :( választani kell egy betegséget, és írni a tüneteiről,   meg egy történetet is mondani hozzá a családodon belül.... hát 1. baromira nincs kedvem ilyenekről beszélni mások előtt, 2. baromira haszontalan óra lesz, mert nem fogjuk érteni egymást, mert minden betegség tünete más, és nem ezek a leghasznosabb szavak, amiket nap mint nap használok... és annyira el vagyok maradva tényleg, hogy erre most tényleg nem pazarlom az időm......

Már 3 napja fáj a fejem :P Malin elvitt ebédelni vasárnap (ugye mert bosszantotta, hogy nem volt ott szombaton) és kaptam tőle nagyon finom kaját, utána meg rendelt nekem teát is. Mindenáron meg akarta mutatni, azt mondta ez a legjobb tea a világon. hááááááááááát, már messziről megállapítottam, hogy ebben bizony tej van :( de mivel 1 dl volt összvissz, mondom ebben nem halok bele... hát de. már a gyógyszerről is leálltam, mert 2 napig folyamatosan vettem be, de alig javított valamit (vagy ha sokat, akkor már halott lennék nélküle). Ma már jobb, de 3 napig használhatatlan voltam... semmit se haladtam :(

Hétfőn Dalal vitt el ebédelni minket :):):) Mert óra után rám bökött, hogy kövessem, de baromira nem értettem mit mondott, de gyanús volt hogy a többiek lapos kúszásban távoztak :P Fönt elkapta Malint is aki magával rángatta Timet valami miatt az irodába... így alakult hogy szerencsés hármasunk kikötött egy interjún :P borzasztó volt, felidézni se akarom, majdnem sírógörcsöt kaptam. De Dalal látta mennyire lesokkoltunk, és elvitt minket ebédelni, amiért így kitolt velünk :D

Utána láttam Malinon, hogy valami nagy baja, van, szóval mondam neki mondja mit csináljak, mert látom hogy baja van, de nem tudom hogy most kérdezzem ne kérdezzem, hagyjam magára vagy menjek vele?? végül elbőgte minden baját bánatát :( nem részletezem, de eléggé ki volt borulva, és végül éjszaka hazament svédországba egy hétre. Szombaton jön vissza.

a hallgatás tegnap egész jól ment, de tényleg semmi értelmeset nem csináltam tegnap se azon kívül. Sőt estére olyan szarul volta, hogy a gyomrorm is felfordult, és szédültem is. Úgyhogy aludtam sokat (ami megint nem segített, de legalább elvesztegetett idő....).

úúúúúúúúúúúú, most hívtak a nagykövetségről, holnap lehet előadásra menni!!!!! pöpeeeeeeeeeeeec :)

 

Címkék: csakúgy nagykövetség

A bejegyzés trackback címe:

https://utahu.blog.hu/api/trackback/id/tr833426250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Arktion 2011.11.30. 20:56:25

Gyógyuljon meg a fejed!!! Meg kitartás!

utahu 2011.12.01. 00:21:19

@Arktion: futottunk rékával, meg utána csinált palacsintát, és most majdnem tökéletes :) csupán a vezetési kultúra az iszlámban című beadandó miatt akarok kiugrani az ablakon, de ez már részletkérdés :D szereeeet

Ezael 2011.12.02. 22:16:55

Hogy én néha hogy utálom ezt az oldalt.... megint eltüntette amit írtam :/
Na szóval. Részvétem a fejfájásod miatt. Nekem is fáj napok óta. Vagy a fejem vagy a gyomrom, meg állandóan aludnék mellé... legalábbis amíg vízszintesbe nem kerülök, mert akkor meg felébredek.
A beadandóidhoz drukkolok. Ügyes vagy, menni fog.

utahu 2011.12.04. 07:33:33

@Ezael: nekem az egész bejegyzésem szállt el tegnap, úgyhogy egy ideig nem kaptok élménybeszámolót, mert igazából meghalni sincs időm, és nem írtam újra :(
remélem már jobban vagy!

Ezael 2011.12.04. 16:27:45

@utahu: Lehet azt kellene, hogy wordbe, vagy izéba... jegyzettömbe kellene megírni, akkor nem tud elszállni. Én is most már küldés előtt másolom amit írok.
És nem sajna, csak most már fáradt is vagyok, mert átrendeztük a szobát. Remélem neked jobb. :)
süti beállítások módosítása