utahu blog

legyen mondjuk mindenmondós, meg élménybeszámolós, meg gondolkodós... meg utazós :)

Naptár

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Utolsó kommentek

legrosszabb nap?

2011.11.02. 19:38 | utahu | 7 komment

na, a tegnapi majdnem megkapta a legrosszabb napom kint címet, de végül 5 órányi densetsuval átlendítettem magam a holtponton :P igaz hogy az anime-nézés miatt egy szót se tanultam tegnap de erőm se lett volna rá, mert annyira sikerült kiborulnom. Konkrétan nem tudnék egy okot mondani, összejöttek a dolgok :P Sok apróság, meg a hallgatás, ami úgyis mindig kikészít....

De aztán a lynerezés/sionozás segített :) ki is aludtam magam utána, reggel jó keddvel és kipihenve ébredtem, és behoztam a lemaradásom.

Mondjuk majdnem ideges lettem amikor a megérkező szobatársam nekiállt kárálni azon, hogy mit keresek itt. mondom tanulok basszus, mit csinálnék..... de miért nem mentem még el.... mert 11től van órám (te hülye liba)... dehogy máskor már elszoktam ilyenkor menni... (hát nem). Szerintem az bosszantotta hogy nem tudott leülni a géphez, mert szótárazáshoz használtam.... dehát nooo comment, és pukkadjon meg. Mintha nem akkor mennék és jönnék a saját szobámban amikor akarok. De ne szólj szám, nem fáj fejem, negyed óra tájfunkodás után eltünt, kupit hagyva az ágyamon.... úgyhogy csak áthajigáltam az ágyára mindent, és fordítottam tovább :P

Malin meghívott ebédelni :) Mondjuk csak nála derült ki, hogy halat ad, de gondoltam itt már kínos lenne visszautasítani, mert akkor nekiállna főzni, szóval megbírkoztam vele. Szerintem a fehérjehiány dekódolta az agyam, mert nem hogy hányingerem nem volt tőle, de még majdnem ízlett is :) egynek elment, de a halat még mindig utálom :)

na megint tájfunkodott itt egy sort mögöttem... nem tom mi baja, egész nap a gépemen ült, most már szerintem igazán nem panaszkodhat. asszem kezd fogyni a nemlétező türelmem. egyszercsak szembe fogja magát találni az igazi utahuval, sőt fejeseszterrel, és akkor akkorára fog zsugorodni mint az öklöm, mert úgy leoltom, hogy azt se fogja tudni hogy hívják. Mondjuk, abban a pillanatban valószínűleg ellenséggé fogok válni, szóval addig kell visszafognom magam, amíg bírom :P jelentem nagyon nehéz......

nade mindegy, a kedvem semmi nem ronthatja el, mert csordultig vagyok ryner és sion szerelemmel, szóval pukkandjon meg az egész világ :)

ma rékával is nagyon jót beszéltem, olyan rég volt már időnk leülni, és kibeszélni mindent, végre az angol (számomra borzasztóan is nehéz) használatának mellőzésével.

Címkék: tanulás jordánia probléma hallgatás

A bejegyzés trackback címe:

https://utahu.blog.hu/api/trackback/id/tr653348620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ezael 2011.11.03. 18:07:23

Na akkor jobban lettél az a fő. De hogy még mindig bírod azt a csajt... hát komolyan én már leütöttem volna... ez már tényleg idegesítő...
Nagyon sok kitartást neked.:)

utahu 2011.11.03. 18:28:32

@Ezael: jaj képzeld, mire visszajöttem a vásárlásból, eltünt :D hazament az ünnepekre!!! egy hét nyugalom :D

Ezael 2011.11.03. 18:44:00

@utahu: Na az király... örülök neki ^^

utahu 2011.11.08. 10:14:45

@Ezael: sose hittem volna, hogy ilyen hamar gondolom meg magam, de mérit akarok... egyedül annyira motiválatlan vagyok :'( az se érdekelne most, ha 2 napig nem adná ide a gépem... legalább tanulnék... ehh, az emberi szív ^^'

Ezael 2011.11.08. 10:22:50

@utahu: motiváljalak? ha nem tanulsz, nem kapsz frisst XD

utahu 2011.11.08. 10:37:55

@Ezael: ez kííííííííínzás, nem motiválás XD ^^'
amúgy tényleg rég voltam ennyire demotivált. eddig mindig tanult valaki a közelemben, de ugye méri nem tanul, szóval egyre nehezebben vettem rá magam a dolgokra, de akkor legalább az motivált, hogy ne legyek annyira "semmirekellő" mint ő. Mármint, szívejoga hogy nem tanul, csak a semmittevése tanulásra késztetett :)

Ezael 2011.11.08. 10:41:12

@utahu: Hm... mázli, hogy ez téged motivál... én szerintem maximum ellustulnék.:P
süti beállítások módosítása