utahu blog

legyen mondjuk mindenmondós, meg élménybeszámolós, meg gondolkodós... meg utazós :)

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Utolsó kommentek

eggyel lentebb :)

2011.10.02. 20:24 | utahu | 3 komment

átsírtam magam a 4. szintre. Ezt lehet szó szerint érteni, mert annyira ideges voltam, amikor 3x is azt mondta a nő, hogy nincs átjárás, hogy eleredtek a könnyeim, és onnantól nem tudtam mit kezdeni magammal, a nő meg beidegesedett, hogy mit sírsz, nem is bántalak XD

de amúgy igaza volt, tök kedves volt meg minden, és tényleg csak egyszer indul el a lavina és aztán mindenki át akar majd menni, és nem lehet neki gátat szabni.

Szóval látta rajtam, hogy rettenetesen kétségbe vagyok esve (ma volt megint hallgatás órám, és ott borultam ki ennyire), és hagyta hogy elmondjam hogy mi bajom. És elmagyaráztam hogy az órát már egész tűrhetően értem, meg a szöveget is le tudom fordítani otthon, meg a házit is meg tudom írni. A hallgatás részét egyáltalán nem értem viszont. És a sok fordítás és miegymás mellett egyszerűen NINCS időm szavakat tanulni, és a szótárazástól nem fejlődik a szókincsem, és baromira nem tanulom meg a szavakat. És ezt próbáltam neki elmagyarázni, és közben potyogtam a könnyeim. háááááááááááát, baromi kínos volt :P

de megsajnált, és ez a lényeg :D pedig nem direkt sírtam. na mindegy, kínos volt és kész.

most írom a fogalmazásom, és most először fogok göröcsölés nélkül aludni. persze holnap szerintem a 4es szinten se fogok semmit érteni megint, mert hozzá kell szoknom az új tanárhoz XD

de annyi baj legyen :D

Címkék: jordánia probléma hallgatás

A bejegyzés trackback címe:

https://utahu.blog.hu/api/trackback/id/tr943272759

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ezael 2011.10.02. 21:10:37

A sírás néha segít XD De megértem, hogy miért volt kínos. Viszont használt és végül is az a lényeg. Drukkolok,hogy jobb legyen. :)

utahu 2011.10.02. 21:32:19

@Ezael: nem halad a fogalmazás XD nincs szóóókincseeeeeeeeeeeeeeem :'(

Ezael 2011.10.02. 22:06:59

@utahu: Előbbi jó, utóbbi meg majd alakul csak nyugo :)
süti beállítások módosítása