utahu blog

legyen mondjuk mindenmondós, meg élménybeszámolós, meg gondolkodós... meg utazós :)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

hatsudo!

2009.10.20. 19:04 | utahu | 3 komment

Az a két ZH amin megjelentem jól sikerület (legalábbis úgy érzem), a harmadikra esélyem se volt. Remélem nem számít autómatikus egyesnek hogy nem jelentem meg, de igazából az se lenne baj, mert ha megjelenek is egyes. Nehezen fér a fejembe, maradjunk ennyiben.

Ma történt velem tök váratlan! Kaptam ajándékot az egyik csoporttársunktól, és még a nevemet is tudta. Tök jól esett. 2 órán át szenvedtem vele de végül megoldottam :), úgyhogy most büszke is vagyok magamra.

Tegnap nagyon ki voltam borulva, de olyan jó volt hogy ursu-chin meghallgatott, utána sokkal jobb lett. Úgy hiányzik :'(.

Most dolgozom... akárhogy számolom nem lesz nekem elég ez a munka, mert annyit keresek vele, hogy épp hogy kijövök abból a pénzből (ha nem kell hazamennem, mert ha igen az kapásból hétvégente 2000 Ft... és ez a potenciális kajapénzből kerül levonásra, és mivel otthonról nem szoktam ételt hurcolni Pestre, az éhezés veszélye fenyeget). Úgyhogy sürgősen kell valami munka emellé. Baba azt mondta hostess munkát kéne csinálnom, olyan talán van is neki, de ahhoz annyira nincs kedvem. Jó basszus ha nincs más marad az, de se a beszélőkém, se a kiállásom nem az igazi, és puccba is kell vágni magad na. :P

Hétvégén hazamegyek és CSAK és kizárólag a SZAKDOLGOZATOMmal fogok foglalkozni... leírva jól néz ki, de túl jól ismerem magam, és tuti el fogom szórakozni az időt. Például kutyázok... jaaaaaj már olyan rég láttam a kutyákaaaaaat, milyen jó lesz megbúbolni őkeeeeet. Azt sajnálom nagyon ebben a hétvégében, hog nem találkozom anyáékkal, mert elutaznak. De legalább jól fogják érezni magukat!!! Én meg eszek finomat a babával a sasfészekbn, mert Kati néni és Zoli bácsi tart 25. házassági évfordulót. Na akkor ajándék... megint témánál vagyunk. Azért kár hogy nem tudtam előre, hogy ebben a félévben mndennemű anyagi támogatás meg lesz vonva tőlem :P mert lehet nyáron akkor elmentem volna dolgozni és nem érdekelt volna hogy anya mennyit pampog, mert suli mellett képtelenség megkeresni a következő féléves tandíjat :P. basszus.

Najó kihisztiztem magam, majd élőben folytatom ha lesz hallgatóságom, csak nem akarom mindig ursu-chinen kisírni magam, tuti az agyára fogok menni elég hamar, még így jó messziről is...

jaaaaj orsihiányos vagyok.

Címkék: probléma

A bejegyzés trackback címe:

https://utahu.blog.hu/api/trackback/id/tr561463744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Arktion 2009.10.23. 20:16:27

én meg eszterhiányos vagyok :(

Balázspali 2009.10.26. 17:20:53

Én meg csak egyszerűen hiányos vagyok.

utahu 2009.10.26. 19:10:56

a szondi utca 45-47 meg lassan balázspali hiányos, mert nem jött vissza időben... és most hiányoljuk, mert filmet is akarunk nézni
süti beállítások módosítása