utahu blog

legyen mondjuk mindenmondós, meg élménybeszámolós, meg gondolkodós... meg utazós :)

Naptár

október 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Utolsó kommentek

a kavarás és csak a kavarás mindig

2008.09.13. 19:36 | utahu | Szólj hozzá!

jaaaaaaaaaaaaaaaj annyira vicces, hogy mennyire dolgoztam azon hogy ne legyen latinunk, és a levente, egyetlen beszólással csinált eggyet. Pedig olyan mesterien dolgoztam rajta, egy csomószor kérdeztem róla, de csak annál az embernél, aki intézi, és ő se akarja, és még a Takácsnál is közben jártam, hogy beszélje rá Maróthot hogy ne legyen latinunk, erre a levi kinek szól?? tüskének :P fasza... Kb egy órával később már meg is született az óra :P hurrá éljen a 4. nyelv ebben a félévben. tuti belehalok. KLell a tökömnek latin baszki, KELETI nyelvek és kultúrák, nem LATIN 4 félévben. Nehogy már 4 félév latin+latin szövegolvasás + 3 félév ógörög + 2 félév ógörög szövegolvasás kontra 2 félév szír és 2 félév perzsa... akkor most keleti nyelvek vagy klasszikus nyelvek???????
hihetetlen

Vettem egy szépet, igazából amikor megláttam magamnak akartam, de amikor felpróbáltam már tudtam hogy a zóófié lesz :) remélem tettszeni fog neki!
úúúúúúúúúúúúúú batikoltam egész hétvégén, konkrétan 4 ágytakarót és 4 fölsőt és egy nadrágot. :) persze miért?? mert rohadtul de tanulnom és fordítanom kéne, és természetesen mit csinálok, Bleach moviet nézek, batikolok, és pötyögök egész nap. najó vissza a datolyákhoz...

jaaaaaaaaaaaaaj olyan hiányos vagyok, minden hiányos...

Címkék: tanulás batikolás

A bejegyzés trackback címe:

https://utahu.blog.hu/api/trackback/id/tr61662084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása