utahu blog

legyen mondjuk mindenmondós, meg élménybeszámolós, meg gondolkodós... meg utazós :)

Naptár

Utolsó kommentek

nehéz hétvége

2011.10.16. 16:43 | utahu | 3 komment

Csütörtök este egész jól aludtam el, de péntek reggel borzasztóan keltem. Szegény méri elég csúnyán nézett rám, minekután átaludtam az első ébresztőmet, és ott üvöltött a szobában a dreamers egy percig... aki lakott már velem egy szobában, az tudja, hogy tud üvölteni a telefonom XD szerintem még 2 szobával arrébb és felébredtek 6:20kor... mert hogy mentünk ki Rékával a piacra, amiről sikerült végre kiderítenem hogy hol és mikor leledzik.

Szóval fogtunk egy taxit, mondtuk hogy a pénteki piacra igyekszünk, és 2 Jdért el is vitt oda. Hááát, a halláskárosodás amit ott szereztem, meg a sok ember, és a lehetetlen mennyiségű ruha törölte az agyamból a fényképezési kényszert, szóval bocsi, de kép az nincs. XD legközelebb azzal kezdem, hátha nem törlődik....

Maradjuk annyiban hogy sok kis árus egy 3 vásárcsarnok méretű helyen, és mind üvöltözik, hogy az övé a legjobb a legolcsóbb és egyébkéntisgyerebe…. Rékának arany türelme van, azt meg kell hagyni, mert kibírta, hogy 3 óra alatt konkrétan árusról árúsra végigtúrtam a piacot, ruhák, és farmer után. Mert ugya a farmerok is csak ömlesztve egymás hegyén hátán, és mindet megnéztem külön, hogy a méretem e, mert ugye próbálni azt nem lehet. Végül vettem 3 félhosszú ujjú fölsőt (összesen 6 JD kb. 1800Ft) egy lehetetlenül színes nadrágot otthonra (2 JD kb. 600 Ft), egy meleg pulóvert kapucnival (2 JD) meg egy ünneplős cipőt, mert a hétvégén megyünk a nagykövetségre egy ünnepségre (4 JD), meg a végén találtunk egy sálast, és áttúrtam az egészet és vettem 2 nagy sálat, meg egy 4 méter hosszú anyagot, ami szerintem ilyen babakötöző, de nekem jó lesz téli sálnak, mert 10x körbetekerhetem a fejem. :)

Mivel Réka csak egy sálat vett, elmentünk a citymallba is, de végül ott se talált ruhát, és megállapította magáról, hogy válogatós :) Én meg bevásároltam megint kb. 50 JDért, vettem zöldségeket, kenyeret, uborkát, majonézt, innivalót, egy újabb lábast (de most fedővel, a fedő volt a lényeg, de a sima fedő ugyanannyi volt, mintha edényt is vettem volna, szóval azt választottam). Meg cukrot, meg tésztát, felvágottat, vajat meg olajt szóval csupa hasznos dolgot.

Aztán amint hazaértünk kimostam az új ruhákat (3 óra…..) és utána már csak bedőltem az ágyba mint egy zombi. jaaaaaaaaa, meg elolvastam a következő hidakat :):):):)

Tegnap volt az Umm Qaisos utazás, úgyhogy megint korán kellett kelni. A buszút borzalmas volt, mert ment a légkondi ezerrel, a nap kiégette a szemem…. de azért bambultam kifelé, mert még nem voltam Ammanon kívül. Szóval a 3 órás zötykölés közben arra jutottam, hogy borzasztóan koszos az ország :( amikor ezt szóvá tettem, Réka azt mondta, nem láttam még Egyiptomot… hát ezek után nem is akarom…. kiábrándító. mindenütt szemét szemét hátán. Az út mellett néha kiharapnak a hegyből, és a kövekből falat emelnek az út és a hegy közé, hogy ne az útra potyogjon a szikla. Átmentünk a Jordán folyó felett is. hááááát, az Ipoly szélesebb. Hihetetlen, hogy ez fedezi a vízkészletük jó részét. Jó persze, most nyár/ősz van, és nem esik az eső, de akkoris :P

Umm Qais (leszámítva a szemetet) szép volt. Tökéletes volt a kilátás a Golán-fennsíkra, meg egyébként is gyönyörű a kilátás minden irányba. Csináltam sok képet, nemsokára veszem a fáradtságot, és fel is töltöm őket. Jaaa és végül nyilvánossá tettem a galériákat, mert idegesített :(

A hazaút újabb halál volt… úgye addigra már fájt a fejem az előző légkonditól, hát ez most csak tovább romlott, és végig sütött rám a nap, de ha behúzom a függönyt, még erősebben jött rám a légkondi, szóval inkább hagytam, hagy égesse a retinámat. Olyan szinten rosszul voltam, mire az egyetemre értünk, hogy magamról se tudtam. A koliban nem értettem Ghadeer angolul feltett kérdéseit olyan szinten kikapcsolt az agyam, és szerintem aggódott értem, mert jött egy csomószor megnézni mi van, de csak ráztam a fejem hogy semmi, és nem értettem a kérdéseit. Először daisukén aludtam 2 órát, meg próbáltam megírni egy mailt, de állandóan „beájultam” majd feladtam, és lefeküdtem aludni. Hát 14 óra alvással se sokat javult már a helyzet, úgyhogy csak néztem ki órákon is a fejemből, a tanár fel se szólított szerintem látta hogy magamról se tudok. Na most letöltöttem a leveleim itt a snaxben az outlookra, és most visszamegyek a koliba.

Címkék: vásárlás jordánia probléma

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ezael 2011.10.16. 17:06:58

Uh, hát ez szarul hangzik:s Tudom, hogy ezzel semmit se lehet tenni:/
Minden esetre azért szorítok, hogy elmúljon lassacskán, mert már ideje lesz. Pihengess... mást úgyse lehet erre...

utahu 2011.10.16. 17:16:09

@Ezael: hát tényleg pihenni kéne, de szerintem majd csak holnap :( most tanulás van ezerrel :( de most jobb, hál a videónak :) mennyit dob az ember egészségén a lelkiállapota XD

Ezael 2011.10.16. 22:48:11

@utahu: Na örülök, hogy használt^^ legalább ennyi. Aztán holnap tényleg pihenés.