utahu blog

legyen mondjuk mindenmondós, meg élménybeszámolós, meg gondolkodós... meg utazós :)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

kuran kaname, spoiler, úgyhogy nem ér sírni hogy lelőttem a poént, mert nem kötelező elolvasni

2008.12.21. 14:48 | utahu | 27 komment

Végleg állást foglaltam Kaname mellett. Az se érdekel, ha a végén neki fog jutni a főgonosz szerepe, és mindenki őt fogja utálni és hibáztatni, nekem akkor is ő a kedvncem, és aki rosszat mond róla, az nem érti hogy mi a lényege az ő létezésének.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Megszületni, amikor már leéltél egy teljes életet, és megérdemelten pihenhetnél, megszületni csak mert egyes köcsögöknek céljai vannak veled... Mivel nem tehetsz semmit a születés ellen megpróbálsz beilleszkedni, és egy jó családban kezdesz el felnőni, ahol nem kell azon rágódnod, hogy miért is létezel, és ahol szeretnek és te is tudsz szeretni. De persze miért is járna ez neked... azt akit apádként szeretsz látnod kell meghalni, akit anyádként szeretsz látnod kell hogy feláldozza magát. És akit már a születésed óta a leendő feleségedként szeretsz, látnod kell hogy elfelejt téged.

És nem tudsz vele mit csinálni, a legjobb amit kihozhatsz ebből, hogy beköltözöl az új emlékeibe, de nem tolakodóan, hanem csak néhanéha meglátogatva hogy láthasd, és hogy boldogsággal töltsön el, hogy a lány nem emlákszik a közös multatokra még mindig tisztel és szeret.

Persze miért maradna ez mindig így, hisz akkor még boldog is lehetnél... Látnod kell hogy belép egy másik személy az életébe, aki gyűlöl téged, és mivel a lány fogadott testvérévé válik őt is el kell fogadnod, hiszen ha fontos neked a lány, akkor az is fontos hogy boldog legyen, és ha Zero mellett boldog, akkor ott boldog, és neked mindent meg kell tenned hogy az is maradjon. És amikor a fiú elkallódik neked kell összeszedned és mindent megtenned, még ha utálod is, mert látni akarod Yuukit mosolyogni. Véredet kell adnod, ölnöd kell, mindezt végül hiába, mert a lánynak fel kell ébrednie, és vissza kell változnia azzá aminek született, különben halál vár rá.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És persze burkoltan mindenért te vagy a hibás, mégis tűrnöd kell, újból és újból fejet hajtanod, elhátrálnod a konfliktusok elől, mert azt akarod hogy mosolyogjon.

Aki nekem szidni meri Kanamét, azt megverem, aztán meghallgatom mi vele a gondja és újra megverem. nincs demokrácia, lehet utálni, de csak akkor ha megértetted miért olyan amilyen, és akkor se szidd előttem. és pont.

 

 

 

 

 

Címkék: anime manga

A bejegyzés trackback címe:

https://utahu.blog.hu/api/trackback/id/tr86835083

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsuzs 2008.12.28. 23:55:50

jaj, nem merem megnézni, mert félek a veréstől. ugye a sok pofon nem nekem szól? :(
a kedvenc testvérem (sajátot leszámítva) úgyis Edo marad :) úgyhogy akkor sincs gond, ha soha nem nézem meg a vampire knight-ot.
jaj eszter ne utálj!

utahu 2008.12.29. 13:30:34

:D dehogyis neked szól, a te véleményed általában építő jellegű, de szerintem te csak zsu miatt tudnád utálni kanamét. vagy nem tom :D majd ha szidod akkor csak virtuálisan verlek :D
szereeet

Mystical 2009.04.14. 22:09:05

Ez a bejegyzés annyira a szívemből szólt! ^^ Én is haragszom, amikor sok elvakult Zero fan csak Zero szenvedésein tud elgondolkodni, de az eszébe sem jut egyiknek sem, hogy Kaname min ment keresztül. Kaname egy isten: örök és mindenható! Kaname mindörökké ámen! ^^

Arktion 2009.04.14. 22:25:23

Hát te meg ki vagy????? És nincs igazad, jó!?!?!? Zero igenis nagyon sokat szenvedett, Kaname egy köcsög és még ronda is!

utahu 2009.04.14. 22:27:22

ursu-chin te meg elvakult vagy... még csak bele se próbálsz gondolni abba amit leírtam... könnyű így itélni... dehát szabad a vélemény, de mivel ez az én blogom ne itt éld ki a zeroimádatodat...

Arktion 2009.04.14. 22:29:44

@utahu: nem is akarjuk egy köcsög helyébe beleképzelni magunkat!!!!

utahu 2009.04.14. 22:32:42

hát az rögtön gondoltam... ez tipikusan az a köcsög hozzáállás ami gonosszá teszi az embereket... hogy szarok rá hogy mással mi van, én már döntöttem...

Arktion 2009.04.14. 22:34:50

akkor is a miénk az utolsó szó, egyébként nem is várhatnál tőlünk mást, csak köcsög hozzáállást

Mystical 2009.04.15. 14:23:10

@ursu chin: Mondtam én egy szóval is, hogy nem szenvedett sokat? :) Gond van a szövegértéssel...
Valóban sok mindenen ment keresztül, de viselhetné jobban is, azonban erről nem nyitok vitát. Nem szidom Zerót, mert neki is vannak mélységei, de Kanamét is el kell ismerni. Egyértelműen Kaname fan vagyok, mert a valóságban el nem tudnék viselni egy olyan embert, mint Zero. :)

Yun Yeo-ri 2012.06.02. 11:16:34

Én imádom Kanamét! Remélem ő jön össze Yukival. Kaname sose bántaná Yukit, nem úgy mint Zero aki iszik a véréből!
I ♥ Kaname!!

utahu 2012.07.11. 14:49:57

@Yun Yeo-ri: egyébként még mindig kevesen vagyunk, mármint Kaname-imádók... A mangát olvastatd egyébként, vagy csak animényi mennyiség után ez a váéleményed?? Ha még nem olvastad, kezd el ha lesz időd és név vissza néha, hogy még ugyanaz e a véleményed :)
mert én még mindig imádom :)

Yun Yeo-ri 2012.08.15. 13:11:09

Énis imádom! És szeritnem ő nagyon szenved, és Kaname nem köcsög! nAGYon imádom!

Henriette Blaskó 2013.03.03. 14:31:04

Nagyon szeretem Kanamet,és kezdetbe ki voltam a sok Zero fantól,míg a végén magam is egy picit meg gyűlöltem. Bár mostanság kevesebb Zero öritővel találkozom,mert inkább Kaname fanokkal vagyok körül véve.

utahu 2013.03.03. 18:48:42

@Henriette Blaskó: én is azt vettem észre, hogy a kezdeti zero-imádat idővel csillapodik :) lehet beérnek az emberek, vagy nem tudom :D de én örökkönörökké kaname-fan vagyok :) örülök hogy te is :)

Henriette Blaskó 2013.04.21. 18:56:29

De eltűnt mindenki.
Mit gondoltok mi lesz a manga vége?

utahu 2013.04.22. 15:57:23

@Henriette Blaskó: igazából én körülbelül két éve (akkor mentem el ösztöndíjra külföldre) nem olvasom a mangát, már nem emlékszem mi volt az a pont amikor nem bírtam tovább, és úgy döntöttem hogy összevárok egy nagy kupac fejezetet, és nem idegesítem magam :) szerinted megérett már a helyzet az olvasásra, tudunk már majdnem mindent, és kevés az elvarratlan szál?

Henriette Blaskó 2013.05.24. 18:01:05

Sziasztok! Ma is tanultam valamit. Ne higgy a spoilerba. Nem tudom írhatok e az utolsó fejezetről pár mondatott. Arra nem tér ki a manga miért döntőt úgy hogy összeboronálja Yuukit Zeroval. Szerintetek beleunt a döntésképtelenségbe? Ennél többet nem írok,mert elleszek náspángolva. Ha még is megnegdzs pici spoilert akkor majd írok néhány gondolatot. KANAME FOREVER. Még ha ember is.

utahu 2013.05.26. 23:34:36

@Henriette Blaskó: neeeeeeeeeeeeee, ez most komoooooly?!?! menten megüt a guta, hogy fogom így rávenni magam az elolvasására ?!?!?!?! T__T
méééééééééég spoilert, méééééééééég, mondj el mindent kanaméról, mert megesz az ideg. Demégmánezt.... köcsögség :(

Henriette Blaskó 2013.05.27. 18:59:53

pedig sajnos igaz.
Már több fejezeten keresztül az volt az ember érzése hogy Kaname megakar halni,de előtte még kinyírt néhány tiszta vérű vámpírt.Olyan érzésem volt hogy Yuuki és Kaname valamiféle játékot játszottak egymással. Talán hogy kitud felülkerekedni a másikon. Söt még Zero emlékeit is törölte Yuuki,de Kaname meg visszaakarta neki hozni.E közbe elkezdődött egy háború a vámpírok és az emberek között,aminek a helyszíne az Akadémia volt. 92.fejezetben végén Kaname a kemencéhez megy,amit eredetileg azért készítetek az emberek hogy Kanameból kinyerjék a saját fémét.
Így jobb vámpír ölő fegyverhez jussanak.Természetesen ez nem történik meg,de viszont már kitépte a saját szívét,és azt bedobta a kemence tűzébe. Még egy darabig él és kimegy Zeroval és Yuukival a csatatérre. Ott átöleli mindkettőjüket. Elvileg már a kemencénél meg kérte Yuukit hogy legyen boldog Zeroval.Az artemisz eltörik,s ekkor nagy robaj keletkezik az akadémia falai megrepednek és összedől. Ebből emelkedik ki Zero mint bloody Ross,rózsás indákkal,és elpusztítja a vámpírokat. Ezzel vége lett a háborúnak,de innen a történet már kissé ősszelet csapva. Csak a spoilerokból ismerem a történetet mert nincsenek benne egyértelmű utalások rá. Kaname halott és hogy megtartsák a testét egy üvegkoporsóba teszik.˙(Hófehérke szindróma) Yuuki hozzá megy Zerohoz,és megszületik az első gyermek aki Kanametól van és tiszta vérű.Aztán pedig Zerotól is lesz egy gyermeke aki fiú. Mintha csak Yuukit és Zerot látnám kicsibe. Valamikor ezer év után mikor már Zero meghalt,elmennek hárman Kaname sírjához. Ott a kislány megemlíti hogy ez itt a másik apám. Nekem ez nagyon fájó volt mert Kaname kedvességéből semmit nem örökölt. Fájt hogy még tudni sem tudhatót róla. Végül Yuuki feláldozta az életét hogy Kanameból ember lett,s úgy született újjá. A probléma csak az ezzel hogy a 19-éves formájába él tovább ,s minden az előtti emléke törlődött. Yuuki ugyan azt tette mint az anya Juri. De úgy láttam Kaname boldog,mert ezt mindig irigyelte Yuukitól,hogy tudhatta milyen érzés embernek lenni.Végtelenül etikátlanak tartóm öt amiért képes volt ilyen sokáig várni. Még gyereket is szülni hogy végül 13 éves formába magukra hagyja őket. Yuuki pedig pillangó formájába követi tovább Kanamet.

Henriette Blaskó 2013.05.27. 19:06:59

@utahu: Elégé az,főleg hogy nagyon szurkoltam Kanamenak,de már egy ideje az volt az érzésem hogy tuti,Zero lesz a befutó. Milyen ötösöm lett volna. Bár csak ne jött volna be!

Henriette Blaskó 2013.05.27. 19:15:32

Annyi pozitívum van a történetbe hogy minden Kanamehez hű vámpír túléli a háború,és Rima és Shiki össze jönnek,mint ahogy Aktasuki és Ruka is.

utahu 2013.05.28. 17:43:46

@Henriette Blaskó: tejóóó ééééég, menten megüt a guta :P eszem megáll... najó ennél konstruktívabb hozzászólásra most nem telik, mert konkrétan kiakadtam :P
najó, kaname iránti tiszteletből rá kell szánnom egy hetet hogy végigolvassam, mert ez így.....
utálom yukit :(
köszönöm hogy leírtad!!

Henriette Blaskó 2013.05.28. 18:50:22

@utahu: Engem is megütött a guta,egyenesen idegbeteg voltam attól amit olvastam.Fent a facebookon már olyan csoport is alakult aminek az a neve ,Öljük meg Hinot.
Én azért nem mennék el ilyen messzire.
Aztán gondolkodtam egy kicsit ezen a koporsós jeleneten. Kizárt hogy az üveg legyen. Egyedül a jég képes konzerválni megfelelően egy halott testet akár több ezer évig is. Köztudat hogy Aidou ereje jég típusú,úgy hogy nem volt neki nehéz készíteni egy koporsót jégből,de szerintem az nem is koporsó.Csak egyszerűen jégbe zárták.

Júnó Kővári 2015.01.20. 06:52:46

Végre valaki aki érti milyen nagy áldozatokathoz Kaname Yukiért én veled vagyok senki nem bírálhatja Kanamét

Asako 2016.10.03. 22:58:54

Sziasztok! híreket hoztam: Azt tudjátok hogy 19. kötettel lezárult a Vampire Knight,de nem is olyan rég úgy döntött a mangaka hogy folytatja,Vampire Knight Memories címmel. Elvileg Kaname él yuuki szívével...eddig tán két fejezet lett készítve.Biztos vagyok benne hogy ez a kötet sorozat már csak Zeroról fog szólni sajnos.. Ha meg is jelenik Kaname aki már nem is annyira Kaname inkább egy férfi testbe bújt yuuki...az is csak azért lesz hogy a Kaname fanoknak is kedvezzenek. Mondjunk kötetenként egy fejezetbe fogjuk látni.

utahu 2016.10.07. 16:10:08

@Asako: aztaaaa, na ez nekem teljesen új hír, köszi szépen az információt! Bevallóm teljesen leálltam a manga utókövetésével, így nagyon hasznos az észrevétel, meg fogom keresni legalább felmérni a dolgot!
süti beállítások módosítása