utahu blog

legyen mondjuk mindenmondós, meg élménybeszámolós, meg gondolkodós... meg utazós :)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

aranyos :)

2011.10.28. 17:04 | utahu | 6 komment

ezt még el kell mondanom a tegnapi naphoz :)

Mindig kapunk egy lapot órán, és a rajta lévő szavakkal mondatokat kell írni (igazából elég unalmas feladat, és amikor rosszak a szavak, kész kínszenvedés (mint pl a tegnapi lapon ilyenek voltak: inspirál, szemlélődés, sugalmaz, felkelés, a vita keltője, a nép követelése...) szóóóval az egyik szó az volt hogy tehettség. Aaaannyira elegem volt, hogy már nem tudtam magamból mit kiszenvedni, szóval azt írtam hogy nincs tehetségem semmihez. Mármint ezzel nem elásni akartam magam, hanem csak azt akartam kifejteni, hogy semmiben se vagyok húdejó, meg nem tudok olyat csinálni, amiről az embereknek az jut eszébe, hogy igen, ezaztántutiutahu. Na. Nem ez a lényeg :D

'Atef is belekötött, hogy mi az hogy nincs tehetségem. Erre megpróbáltam elmagyarázni arabul, hogy az a tehetség, hogy valaki mondjuk fél éve tanul arabul és a 7es szintre kerül. Erre ő, akkor mi hülyék vagyunk hogy a 4esen vagyunk. Mondom dehogy!!! Csak azt próbálom mondani, hogy ha valaki ügyesebb valamiben szerintem az tehettség. De addigra már röhögött, szóval csak húzta az agyam. De mikor végre nem szakadt a röhögéstől, akkor közölte, hogy nekem tehettségem van az evésben :D mert annyi kaját amit nálam látott, még ő se bírt volna megenni :D na erre az egész bagázs dőlt a röhögéstől (mondjuk én is) meg rendesen el is vörösödtem :P És közöltem vele, hogy akkor alvásban is tehetséges vagyok :)

szóval ez volt tegnap az órán :)

Címkék: yataa

A bejegyzés trackback címe:

https://utahu.blog.hu/api/trackback/id/tr963336569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Puliszkaaa 2011.10.28. 19:15:50

imádlak:))) amúgy az evés az abszolút aranyképességeidhez tartozik!

utahu 2011.10.28. 19:31:45

@Puliszkaaa: :):):):) de enni olyan jóóóóóó :) kár hogy a tengeri herkenytyűket nem tudom lenyomni a torkomon, mert így annyiféle kajától esem el :P a kaviárodat se kóstoltam meg (ehh még a hideg is kirázott tőle) pedig annak is milyen jó színe meg állaga van)

Ezael 2011.10.29. 09:39:38

Na megint egybe írok.
A videó nagyon mókás volt. Párom meg is jegyezte, hogy mit vársz egy arab országban, mikor piacon még itt is hangzavar van.
Ez az órai dolog meg elég érdekes lehetett. Amúgy én még hozzátenném, hogy a nadrág gyűjtéshez is van tehetséged XD ^^'
Na jó nem gonodszkodok. Fejed jobb azóta?

utahu 2011.10.29. 09:49:09

@Ezael: :D:D:D:D de szerintem nagyon kitettem magamért, mert 20000 Ftnak megfelelő összegből felruháztam magam egy évre, úgy hogy ebben téli/nyári, hideg/meleg ruha is benne van. Mert ugye minden héten mosni se akarok, mert minden bőr lejön a kezemről, és fáj a csuklóm tőle. És vennem kellett szép ruhát is mindenféle összejövetelekre, szóval pöpec vagyok és kész XD
Fejem jobb, jelentem ma reggel végre úgy keltem hogy végeeee :) szóval most lelkesen fordítok.
A párodnak pedig igaza van :) csak szerintem az volt a gond hogy ezt nem gondoltam végig, és nem hoztam füldugót :)

Arktion 2011.10.29. 19:23:20

büszke vagyok rád! nagyon :)
süti beállítások módosítása